20 stycznia 2011 roku rozpoczyna się kampania launchingowa portalu pożyczek społecznościowych – Pożycz.pl. Kampania reklamowa obejmie między innymi: portale internetowe, outdoor, spoty radiowe oraz działania z zakresu social media.
Pożycz.pl to nowy serwis, który umożliwia szybkie i proste pożyczanie pieniędzy w sieci. Kampania jest skierowana zarówno do osób szukających niskooprocentowanej pożyczki, jak i inwestorów, poszukujących alternatywy dla zarabiania na swoim kapitale.
Kampania online’owa do inwestorów prowadzona będzie na portalach biznesowych: bankier.pl, money.pl, forsal.pl oraz inwestycje.pl. Kampania dla pożyczkobiorców obejmie portale z branży: motoryzacyjnej, wnętrzarskiej i turystycznej oraz portale o tematyce kobiecej (m.in. ehiliday.pl, odyssey.pl, motofakty.pl, muratordom.pl, dobrzemieszkaj.pl, female.pl, groszki.pl).
Kampania outdoorowa obejmie 85 autobusów komunikacji miejskiej (fullback) m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi. Spoty radiowe pojawią się w rozgłośniach regionalnych i lokalnych. Kampanię wspierają intensywne działania z zakresu social media, akcje niestandardowe oraz media relations.
– Chcemy w krótkim czasie stworzyć najlepiej rozpoznawalną markę pożyczek internetowych w Polsce. Bezpieczną, bliską użytkownikowi, innowacyjną w rozwiązaniach technologicznych – mówi Szymon Mydlarz, pomysłodawca i prezes portalu Pożycz.pl.
Za strategię komunikacyjną, działania public relations oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja dobocom. Za stworzenie kreacji – dział graficzny w ramach portalu Pożycz.pl
Źródło: Dobocom