Generali rozpoczyna strategiczną współpracę z 4LifeDirect. Współpraca jest dwutorowa: 4LifeDirect został agentem Generali a jednocześnie wkrótce posiadacze 80 tys. polis gibraltarskiego partnera firmy – Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited – otrzymają propozycję przejścia pod skrzydła weneckiego lwa.
W minionym tygodniu Sąd w Gibraltarze przekazał wskazówki, konieczne do realizacji proponowanego przeniesienia portfela polis polskich klientów Red Sands – który oferuje w Polsce ubezpieczenia za pośrednictwem 4Life Direct – na Generali. Po uzyskaniu niezbędnych zgód regulacyjnych i antymonopolowych oraz przeprowadzeniu procesu prawnego przed Sądem Najwyższym Gibraltaru, właściciele 80 tys. polis Red Sands zostaną klientami Generali.
– Jesteśmy dumni, że będziemy mogli zapewnić dotychczasowym klientom Red Sands ochronę spod znaku lwa, stając się ich partnerem na całe życie. Będąc blisko nich, możemy i będziemy świadczyć im niezbędną pomoc. Cieszę się, że Red Sands wybrało Generali, aby zapewnić klientom wsparcie podmiotu działającego w Polsce od ponad 20 lat – mówi Maciej Fedyna, p.o. Prezesa Generali Polska.
Red Sands, który ma siedzibę na Gibraltarze, dotychczas oferował klientom w Polsce swoje ubezpieczenia na podstawie unijnych przepisów. Ze względu na wyjście Zjednoczonego Królestwa i Gibraltaru z Unii Europejskiej nie będzie mógł kontynuować tej działalności w unijnych krajach.
– To dla nas bardzo ważne, że możemy współpracować z taką firmą jak Generali jako partnerem dla posiadaczy naszych polis w Polsce. Zależało nam na tym, aby mimo zmian geopolitycznych, nasi klienci mogli nadal korzystać z doskonałych rozwiązań ubezpieczeniowych, realizowanych przez wiarygodną i solidną firmę ubezpieczeniową. Dzięki rozpoczęciu współpracy z Generali, po realizacji wymagań Sadu Najwyższego w Gibraltarze, z przyjemnością przekażemy naszych klientów pod skrzydła firmy, która zapewnia klientom doskonałe produkty i profesjonalny serwis oraz silne zaplecze kapitałowe – mówi Shaun Cawdery, Dyrektor Zarządzający Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited.
Jest to początek strategicznej współpracy Generali z firmą 4Life Direct, która została również agentem Generali w Polsce. Oznacza to, że już teraz oferuje swoim klientom polisy Generali Życie TU SA.
– Cieszę, że zyskaliśmy na partnera 4LifeDirect – firmę, która ma doświadczenie, jak docierać do tej grupy klientów z ofertą ubezpieczeń na życie. Wierzę, że wspólnie będziemy rozwijać ubezpieczenia na życie, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów w myśl naszej idei bycia partnerem na całe życie – dodaje Maciej Fedyna.
– W ciągu jedenastu lat obecności w Polsce wypracowaliśmy model biznesowy, który wyróżnia unikalna strategia kontaktu z klientem. Pomagamy klientom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie, by polskie rodziny mogły dbać o spokojną przyszłość ich najbliższych. Zaufanie i satysfakcja klientów są dla nas najważniejsze. Dzięki podjętym decyzjom i nawiązaniu partnerstwa z Generali wiemy, że nadal będziemy mogli dostarczać klientom polisy na życie, które są przejrzyste i zrozumiałe – mówi Katarzyna Jedynak, Dyrektor Generalny 4Life Direct.
4Life Direct Sp. z o.o. jest częścią 4Life International Group. Grupa ma siedzibę główną w Londynie i jest obecna na pięciu rynkach: polskim, czeskim, słowackim, węgierskim oraz greckim. Na polskim rynku działa od 2009 roku.
Towarzystwo Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited jest częścią grupy Red Sands, która posiada obecnie ponad 1 mln Klientów w całej Europie. Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze jest notyfikowany przez KNF, zgodnie z właściwymi europejskimi regulacjami ubezpieczeniowymi.
Źródło: Generali