„Wynik finansowy netto Link4 Towarzystwa Ubezpieczeń w 2009 r. był jeszcze gorszy niż w 2008 – wynika z naszych szacunków. Osoba związana z rynkiem ubezpieczeniowym twierdzi, że już po I półroczu firma była 30 mln zł pod kreską. Nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie od samej spółki” czytamy w „Rz”.
W Polsce Link4 działa od 2003 roku. W ofercie spółki możemy znaleźć między innymi ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne i turystyczne. Licząc, że klienci zwrócą większą uwagę na bezpieczeństwo w okresie wakacyjnym, ubezpieczyciele ruszyli ze wzmożonymi akcjami reklamowymi. Straty Link4 są jednak na tyle duże, że w ciągu wakacji mało prawdopodobne jest wyjście na prostą.
Więcej w „Rzeczpospolitej” w artykule Piotra Rosika „Spółka Link4 ma co roku większe straty”.