Strona internetowa programu edukacyjnego Talent Club zyskała nowy wygląd i funkcjonalności. Agencja IGK zaimplementowała system CMS, zadbała o przejrzysty design serwisu, wprowadzając wiele udogodnień dla użytkowników, jak newsletter, RSS, czy system sondażowy.
Nowością jest funkcja bezpośredniego przekazywania informacji do portali społecznościowych – Wykop, Digg, Dell.icio.us, Facebook, LinkedIn, czy Flaker.pl.
Portal e-learningowy www.talentclub.pl, to również artykuły pisane przez ekspertów, ankiety i testy dla menedżerów. Dostawcą platformy jest firma LearnUp. Patronami programu są m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, PKPP Lewiatan, czy Morgan Brown Group. Mecenat objął Diners Club Polska, który jest jednocześnie organizatorem i pomysłodawcą programu Talent Club.
Koncepcja programu znalazła się wśród pięciu najlepszych w Europie, w kategorii Corporate Image konkursu SABRE AWARDS 2008.
IGK współpracuje z agencją Fleishman-Hillard w zakresie działań PR.
Talent Club, to ogólnopolski program edukacyjny dla kadry menedżerskiej. Celem programu jest zachęcanie menedżerów do rozwijania swoich talentów, umiejętności i pogłębiania wiedzy przy wykorzystaniu specjalnych testów oraz przeprowadzenie badań wśród kadry menedżerskiej.
Źródło: IGK Interaktywna Grupa Kreatywna