Od marca br. dwa czołowe polskie portale specjalizujące się w tematyce urody i mody – Styl.fm oraz Szafa.pl – nawiązały współpracę w zakresie wspólnej sprzedaży powierzchni reklamowej.
Styl.fm i Szafa.pl oferują wspólnie pakiet reklamowy w formacie Rectangle 300×250 emitowany w obu portalach. Pakiet oferuje bardzo duże dotarcie tygodniowe – aż do 330 tysięcy użytkowniczek, zainteresowanych modą, urodą, najnowszymi trendami i zmianą swojego wyglądu. Liczba odsłon w ramach tej oferty to ponad 10 mln tygodniowo. Wspólna oferta łączy również w sobie zalety reklamy w serwisie kontentowym jak i społeczności zakupowej. Affinity Index pakietu w grupie docelowej kobiety to 140, 34.
Styl.fm to portal internetowy dla aktywnych kobiet, na łamach którego znajdują się aktualności dotyczące najnowszych trendów w modzie i urodzie, zapowiedzi wielu ciekawych imprez modowych oraz galerie z najnowszymi kolekcjami marek odzieżowych i z pokazów najważniejszych projektantów mody. Portal posiada świetną grupę docelową – wierne i bardzo aktywne użytkowniczki, które dodają zdjęcia do galerii, gdzie komentują zdjęcia innych użytkowników i również wypowiadają się na obszernym, ogólno tematycznym forum dyskusyjnym. To zwarta i zaangażowana społeczność kobiet, zainteresowanych nowościami w świecie mody, kosmetyków oraz zmianą swego wyglądu i pielęgnowaniem urody i zdrowia.
Szafa.pl to miejsce, gdzie spotykają się miłośniczki mody, kreowania trendów, osoby, które chcą doradzić innym, zapytać o radę, znaleźć inspirację. W tym miejscu każda użytkowniczka może założyć za darmo swoją wirtualną szafę. Serwis skupia setki tysięcy użytkowniczek, co umożliwia również wymianę ciuchów między nimi, jak również sprzedaż nieużywanych elementów garderoby. Szafa.pl jest nowym, świeżym miejscem w internetowym świecie mody.
Źródło: Styl.fm