Koegzystencja dwóch platform potrwa do końca stycznia, tak, aby umożliwić wszystkim zapoznanie się z nowym systemem.
Różnice między nową i poprzednią wersją Citibank Online widać już na pierwszy rzut oka – grafika jest bardziej przyjazna dla odwiedzającego, bogatsza wizualnie i bardziej przejrzysta. Jednak zasadnicze zmiany miały miejsce w zawartości strony. Bank ułatwił klientom proces rejestracji i wprowadził indywidualnie ustalane hasła oraz nazwę użytkownika. Sposób rejestracji realizowany jest w osobnych zakładkach dla posiadaczy kart debetowych i kart kredytowych – klient wybiera odpowiedni moduł na stronie internetowej banku. Rejestracja nie tylko ułatwia logowanie, ale znacząco zwiększa bezpieczeństwo procesu.
Ponadto Citibank Online posiada nowe, rozszerzone strony informacyjne oraz wzbogacone funkcjonalności, takie jak: automatyczny podgląd zestawienia sald rachunków (od razu po zalogowaniu), możliwość drukowania potwierdzenia dokonania płatności, możliwość samodzielnego zarządzania hasłami oraz dostęp do stron informacyjnych bez konieczności wylogowania z systemu transakcyjnego. Dzięki takiej nawigacji klient może zapoznać się z ofertą banku i złożyć wniosek online o przyznanie linii kredytowej czy szybką pożyczkę gotówkową.
Klienci posiadający tylko kartę kredytową na razie mogą korzystać tylko ze starej platformy. Wkrótce bank udostępni nową platformę także klientom kartowym.
Nowością w systemie są dodatkowe opcje, jak „Szybki przelew” czy „Edytuj przelew wewnętrzny z datą przyszłą” i „Edytuj przelew zewnętrzny z datą przyszłą”. Dzięki usłudze „szybki przelew” proces zlecania przelewu znacznie się skraca, co jest wygodnym rozwiązaniem przy dokonywaniu podstawowych, najczęściej wykorzystywanych rodzajów przelewów.