PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćCredit AgricoleSukces o twarzy Juliette Binoche
Credit Agricole

Credit Agricole

Od 2001 roku głównym akcjonariuszem banku jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, działająca w 50 krajach świata.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/credit-agricole

Sukces o twarzy Juliette Binoche

Credit Agricole 30.01.2012 (12:20)
Credit Agricole

Marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec grudnia niemal 75 proc. rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa Credit Agricole Bank Polska za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi najwyższej jakości. To efekt intensywnej kampanii wizerunkowej oraz poszerzenia portfolio produktów przez Credit Agricole.

Credit Agricole Bank Polska zadebiutował na polskim rynku bankowości detalicznej pod koniec września, natomiast intensywną czterotygodniową kampanię wizerunkową, której twarzą została Juliette Binoche rozpoczął 18 października. W tym samym czasie pojawiły się filmy reklamujące produkty: 1. Konto skierowane do osób młodych oraz depozyty. Spotom telewizyjnym towarzyszyły reklamy w prasie, radio i internecie. Zostały wykorzystane także witryny placówek oraz wielkoformatowe nośniki reklamowe w wybranych miastach w Polsce. Nowa kampania zainaugurowała realizację strategii komunikacyjnej, mającej sprawić, że wspomagana rozpoznawalność marki Crédit Agricole osiągnie w ciągu najbliższych trzech lat stabilny poziom około 70 proc.

O tym, że cel postawiony sobie przez Credit Agricole Bank Polska jest możliwy do osiągnięcia świadczą wyniki kolejnych badań postrzegania marki. Pod koniec września tylko niecałe 1,5 proc. respondentów wymieniło nazwę Credit Agricole Bank Polska wśród znanych im banków, podczas gdy w listopadzie już niemal 14 proc. badanych spontanicznie kojarzyło nowy brand. Również wspomagana świadomość marki stale rośnie. We wrześniu – zanim Credit Agricole wystartował z kampanią wizerunkową – 20% proc. ankietowanych potwierdziło znajomość marki. Tymczasem po dwóch tygodniach prowadzenia przez bank działań komunikacyjnych aż 44,4 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało znajomość Credit Agricole. Natomiast koniec grudnia, dzięki intensywnej kampanii promocyjnej, przyniósł wspomaganą rozpoznawalność marki na poziomie blisko 75 proc.

 Zobacz także: Juliette Binoche nie daje o sobie zapomnieć

Z dużym zainteresowaniem klientów spotkało się 1. Konto. Produkt adresowany do osób pomiędzy 18 a 27 rokiem życia, które po raz pierwszy zdecydowały się na założenie konta, stanowił ponad 40 proc. wszystkich kont otwartych w Credit Agricole w listopadzie. Bank odnotował w IV kwartale ubiegłego roku zdecydowany wzrost dynamiki sprzedaży wszystkich kont o 44 proc. w porównaniu do kampanii czerwcowej. Liczba kont ogółem na koniec 2011 roku wyniosła tym samym 1 093 065.

Również oferta lokat z dziennym oprocentowaniem cieszyła się uznaniem klientów. W czasie trwania dziesięciu tygodni kampanii Credit Agricole Bank Polska zrealizował 127,7 proc. planu sprzedażowego, pozyskując 700 milionów złotych nowych środków. 

Jak podkreśla Jędrzej Marciniak, członek zarządu ds. marketingu w Credit Agricole Bank Polska: Nasza transformacja z LUKAS Bank w Credit Agricole Bank Polska związana jest z rozszerzeniem profilu naszej działalności. Naszym celem jest bowiem stanie się bankiem uniwersalnym. Oczywiście pociąga to za sobą zmianę profilu naszych klientów. Badania pokazują, że po rebrandingu osoby poniżej 45 roku życia stanowią aż 83,3 proc. naszych klientów. Zwiększa się również odsetek absolwentów szkół średnich i wyższych wśród naszych klientów, który osiągnął poziom 83,4 proc., a że w Polsce istnieje korelacja pomiędzy wykształceniem, a poziomem zarobków to automatycznie podniosła się wysokość przeciętnego wynagrodzenia naszych klientów. Powodem do zadowolenia jest także liczba osób, deklarujących chęć skorzystania z naszej oferty. Podczas, gdy w sierpniu ubiegłego roku wynosiła ona 7%, a tuż po zmianie marki 14,2% to już w grudniu ubiegłego roku aż 28% respondentów deklarowało zainteresowanie naszymi produktami.  Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani efektami kampanii z udziałem francuskiej zdobywczyni Oscara.

Jędrzej Marciniak zwraca również uwagę na pozytywne konotacje, jakie budzi Credit Agricole Bank Polska: Niewątpliwym sukcesem jest fakt, że połowa respondentów uznaje nasz bank za godny zaufania, charakteryzujący się wysoką jakością obsługi, a ponad 45proc. ankietowanych uważa, że znamy i rozumiemy potrzeby klientów oraz doceniamy ich lojalność. Jest to dla nas bardzo ważne, chcąc bowiem dołączyć do ścisłej czołówki banków uniwersalnych w Polsce musimy przekonać naszych klientów, że warto z nami pozostać na długie lata i korzystać równocześnie z wielu różnych produktów z naszej oferty.
 
Credit Agricole Bank Polska – w związku z procesem rebrandingu – odświeżył także portfel swoich kart kredytowych. Najważniejszą ze zmian, które wdrożył, było wprowadzenie podziału nawiązującego do segmentacji klientów detalicznych. Jej celem było dopasowanie oferty do potrzeb posiadaczy kart oraz wyraźniejsze zróżnicowanie cech oferowanych produktów. Obecnie bank proponuje karty kredytowe Standard, Silver oraz Gold.

Debiut nowej marki pociągnął za sobą także uruchomienie nowego programu rabatowego, skierowanego do wszystkich posiadaczy kart płatniczych Credit Agricole. Plan zakładał, że docelowo Klub Rabatowy Credit Agricole Bank Polska będzie największym programem tego typu w Polsce i jedynym, który stawia na współpracę nie tylko z partnerami ogólnopolskimi, ale także lokalnymi i to w każdym zakątku Polski. Program rabatowy obejmie co najmniej 10.000 sklepów i tym samym stanie się największym w kraju. Klub, po trzech miesiącach od momentu, gdy zaczął funkcjonować, oferuje rabaty już w niemal 6000 punktów. Są to zarówno duże ogólnopolskie firmy (np. Żabka, Yves Rocher, J&R, Fotojoker, Pizza Dominium, ubezpieczyciele: Liberty Direct i LINK4), jak i mali lokalni przedsiębiorcy, co jest kolejnym wyróżnikiem propozycji Credit Agricole Bank Polska.
 
W najbliższym czasie Credit Agricole Bank Polska deklaruje położenie nacisku na rozwój oferty depozytów. W pierwszym kwartale planuje wprowadzenie polisolokat. Jednak szczegółów na razie nie chce zdradzać.

Druga odsłona kampanii wizerunkowej Credit Agricole Bank Polska z udziałem Juliette Binoche wystartuje 01 lutego i potrwa do 11 marca. Obejmie prasę (m.in. Gazetę Wyborczą, Politykę, Uważam Rze, Newsweek) oraz telewizję, w której będą prezentowane 15 sekundowe spoty. Reklamę telewizyjną będzie można obejrzeć na kanale Credit Agricole Bank Polska na You Tube we wtorek 31 stycznia wieczorem.

Badania marki Credit Agricole Bank Polska przeprowadza niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska

credit agricole reklama 2012-01-30
Redakcja PRNews.pl
Tagi: credit agricole reklama

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Marek Baran

Marek Baran

Dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU Marek…

Beata Wójcik

Beata Wójcik

Rzecznik prasowy, Allianz Urodzona w Warszawie. Absolwentka…

Joanna Majer-Skorupa

Joanna Majer-Skorupa

Zastępca rzecznika prasowego, ING Bank Śląski  …

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców