W ogólnopolskim konkursie Europrodukt corocznie wyróżniane są produkty, które charakteryzują się wysoką jakością, nowoczesną technologią oraz bezpieczeństwem użytkowania, a także ciekawe oferty firm dążących do kompleksowej obsługi klienta na poziomie europejskim oraz światowym. Konkurs odbywa się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
SUS, jako jedyny projekt finansowo-ubezpieczeniowy, jest także laureatem konkursu „Indywidualność Rynku – Merkury 2007 w kategorii PRODUKT – USŁUGA.
Wprowadzenie do oferty mBanku Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych było przełomem na rynku ubezpieczeń direct w Polsce. Ideą SUS jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru, spośród ofert różnych ubezpieczycieli, polisy AC i OC, najlepiej dopasowanej do jego potrzeb. Wyróżnikiem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest także cena – rankingi przeprowadzane przez publikowane w prasie, niejednokrotnie pokazały, iż decydując się na polisę w SUS, klient płaci mniej, niż u innych ubezpieczycieli.
Platforma umożliwia porównywanie i zestawienie polisy spośród ofert – HDI Asekuracja, Benefia, Go!Direct – ubezpieczenie przygotowane przez BRE Ubezpieczenia TU S.A. dla mBanku – oraz zakup i obsługę polisy on-line. Dodatkowo SUS daje również inne korzyści: monitoring i pomoc w procesie likwidacji szkód, dostęp do szczegółów polisy 24/7.
Z oferty SUS mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Do końca 2007 roku klienci Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych zakupili już ponad 67 tys. polis.