– Przez ostatnie miesiące starannie wybieraliśmy produkty, zwracając uwagę na ich jakość, atrakcyjność, cenę, by stworzyć unikatową ofertę dla użytkowników Wirtualnej Polski – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce – Wyselekcjonowane artykuły posegregowaliśmy w specjalne grupy tematyczne, by zainteresowany szybkim, a przy tym bezpiecznym internetowym zakupem, mógł w kilka chwil wybrać coś dla dziadka działkowicza, współpracownika z nosem w książkach, czy przyjaciółki lubiącej jubilerskie drobiazgi. Świąteczny Doradca to jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce. Ścisłe dopasowanie towaru do precyzyjnie określonego odbiorcy jest na tyle wyjątkowe, że bez wątpienia będzie się cieszyło uznaniem wszystkich kupujących online.
Twórcy Pasażu przy wyborze towarów kierowali się nie tylko jakością produktu. Kryterium równie ważnym był specyficzny polski Internauta, robiący zakupy w Sieci. „Ze sklepów online najchętniej korzystają dojrzali użytkownicy, powyżej 28 roku życia z dochodami od tysiąca pięciuset złotych wzwyż – dodaje Tomasz Maj – Stąd nasz pomysł na przedstawienie kupującym zróżnicowanego asortymentu, także tego, który można określić mianem ekskluzywny.”
Korzystając z adresu pasaz.wp.pl/swieta.html można przejrzeć ofertę Dla Niego, Dla Niej, Dla Nich, Dla Dziewczynek oraz Dla Chłopców. Ważne są tu nie tylko koligacje towarzyskie
i rodzinne, ale też zainteresowania oraz sympatie potencjalnie obdarowanych. Wybierając konkretną osobę (np. brat, mama), jej hobby (np. technicznie i praktycznie, militarnie i wybuchowo), czy sposób spędzania czasu (zawsze aktywnie, muzycznie i nastrojowo) otrzymujemy ściśle dopasowaną ofertę, bez konieczności wertowania tysięcy pozycji Pasażu Handlowego. Osoby, które lubią szperanie także po sieciowych marketach mogą jednakże w prosty sposób, poprzez zakładki, przejść do pełnego asortymentu skupionych w nim sklepów.
Świąteczny Doradca – http://pasaz.wp.pl/swieta.html
Pasaż Wirtualnej Polski – http://pasaz.wp.pl