mBank promuje ubezpieczenia komunikacyjne, skierowane do zmotoryzowanych klientów i gwarantuje najniższe ceny.
Nowa kampania reklamowa mBanku jest wsparciem promocji Gwarancja Najniższej Ceny, dostępnej dla klientów Supermarketu Ubezpieczeń Komunikacyjnych mBanku i BRE Ubezpieczenia. Akcja organizowana jest regularnie od 2007 r. Zgodnie z zasadami promocji, jeśli klient po nabyciu OC/AC w Supermarkecie otrzyma ofertę tańszej polisy u innego ubezpieczyciela, mBank zwróci różnicę w cenie obu polis.
Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta. Przekaz reklamowy eksponuje mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku – gwarancję najniższej ceny, możliwość zakupu przez internet, podziału składki na niskie miesięczne raty oraz możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę.
W najnowszym spocie mBank po raz kolejny bawi się konwencją. Tym razem demaskujemy postać opiekuna kierowców, który polecając ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w banku, jednocześnie wyznaje, że taki święty to on nie jest, a ofertę mBanku najlepiej zweryfikować samemu. Ten typ przekazu reklamowego cieszy się dużą sympatią klientów i skutecznie zachęca do samodzielnego sprawdzenia oferty. O efektywności poprzednich akcji świadczą dobre wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku, dlatego trzymamy się tej koncepcji – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.
Działania reklamowe będą prowadzone w ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w internecie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zaś media zaplanował dom mediowy MPG. Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.
Źródło: mBank