Sygnity opracowało autorskie rozwiązanie, które uprości obsługę umów leasingowych. My Auto Assistant jest narzędziem wspierającym klientów i firmy leasingowe w ich codziennej pracy. Co ważne MAA nie ogranicza się jedynie do leasingu samochodów. Rozwiązanie Sygnity może być dowolnie rozbudowywane i wzbogacane o inne moduły. Dzięki dużej elastyczności możliwe jest dopasowanie narzędzia do potrzeb oraz oczekiwań klientów, którzy leasingują coraz częściej maszyny rolnicze, sprzęt budowlanym czy medyczny.
My Auto Assistant jest rozwiązaniem wspierającym klientów firm leasingowych oraz obsługę klienta po stronie leasingodawcy. Rozwiązanie składa się z aplikacji mobilnej dostępnej na platformach Android, iOS i PWA oraz systemu Back-office,. Aplikacja prezentuje informacje dotyczące użytkowanego pojazdu lub urządzenia, a także zawiera wszystkie umowy i ubezpieczenia. Klient ma pełną kontrolę nad stanem rozliczeń, dostęp do historii faktur, a w przypadku samochodów również do danych niezbędnych do korzystania z karty paliwowej. Dużym ułatwieniem, zwłaszcza dla osób, które podsiadają klika czy kilkanaście umów leasingowych, jest mechanizm powiadomień, który przypomina o ważnych zdarzeniach jak chociażby termin badania technicznego. System Back-office dedykowany jest pracownikom firm leasingowych. Umożliwia on kontakt z klientami w celach marketingowych i sprzedażowych, a także rezerwację wizyt w warsztatach i serwisach.
My Auto Assistant to rozwiązanie, które z punktu widzenia biznesu przynosi wiele korzyści. Z jednej strony pozwala zaoszczędzić dzięki automatyzacji pewnych procesów, a bezpośrednia komunikacja z klientem daje szansę na dopasowanie oferty sprzedażowej do jego potrzeb, co przekłada się na lepsze wyniki. MAA integruje w jednym miejscu wszystkie dokumenty dotyczące umów i ubezpieczeń, co jest ogromnym ułatwieniem w codziennej pracy leasingobiorcy, a z drugiej strony wszystkie procesy wykonywane przez dział obsługi klienta są kontrolowane.
MAA posiada szereg funkcjonalności, wśród nich:
- umawianie wizyt serwisowych;
- kontrola rozliczeń z leasingodawcą – bilans faktur i wgląd w ich szczegóły;
- integracja w jednym miejscu najważniejszych dokumentów dotyczących umów leasingowych, ubezpieczeń, danych dotyczących samochodu/leasingowego sprzętu;
- wsparcie w czasie ekstremalnych zdarzeń, pomoc w kontakcie z assistance;
- obsługa powiadomień dotyczących planowanych wizyt serwisowych, kończących się umowach, komunikaty o charakterze marketingowym i informacyjnym;
- w przypadku samochodu informacje dotyczące karty paliwowej.
Źródło: Sygnity