Adresatami „GAZetki” są właściciele Punktów Wymiany Butli Gaspolu, stali kontrahenci Gaspolu. Gaspol postanowił zwiększyć objętość pisma, aby poprawić jakość komunikacji ze swoimi współpracownikami w terenie. Z myślą o takim właśnie odbiorcy Agape przygotowała nową koncepcję merytoryczną zawartości biuletynu i świeży projekt graficzny gazety.
Agape zajmie się całością prac nad kolejnymi wydaniami (opieka merytoryczna): przygotowaniem koncepcji numerów, pisaniem tekstów, redakcją i korektą. Również skład i łamanie biuletynu, grafika i druk pisma leżą w gestii Agape.
– Cenimy zaufanie, jakim obdarzyła nas firma Gaspol. Przygotowując „MaGAZyn” udowodniliśmy, że jesteśmy partnerem oferującym jakość i solidność. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu i opiece merytorycznej wzmocnimy wizerunek Gaspolu jako firmy bezpiecznej, pewnej, solidnej i dbającej o swoich partnerów – mówi Agnieszka Madej, menedżer do spraw kluczowych klientów Agape.