Bank Pocztowy wystartował z przedświąteczną kampanią reklamową o możliwości uzyskania szybkiej gotówki nawet do 100 000 zł w placówkach Banku i na Poczcie dowiedzieć się będzie można z lokalnych mediów radia, prasy i portali internetowych.
Dostępność szybkiej gotówki Bank Pocztowy promować będzie od 1 grudnia 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. W tym czasie zrealizuje zaplanowaną w mediach regionalnych kampanię obejmującą 200 emisji reklamy w prasie lokalnej, 40 tygodniowych kampanii w 40 lokalnych rozgłośniach radiowych, banery reklamowe na blisko 70 portalach internetowych w regionach (do Świąt Bożego Narodzenia) oraz kampanię BTL w placówkach Banku i Poczty (do 31 stycznia 2017 r.).
Motywem przewodnim kampanii Szybka gotówka na pilne wydatki jest znany z realizowanej na przełomie sierpnia i września br. przez Bank kampanii telewizyjnej jingiel, zaczynający się od słów: Remont niewielki, nowe kafelki tym razem w radiowej, dostosowanej do okresu świątecznego wersji. Także reklama prasowa i BTL kontynuuje wykorzystanie kreacji postaci znanej ze wcześniejszego spotu telewizyjnego, która spodobała się jej odbiorcom. W ten sposób Bank Pocztowy promuje możliwość uzyskania w prosty i wygodny sposób gotówki do 3500 zł (produkt: Pożyczka na Poczcie) lub do 100 000 zł (produkt: Kredyt gotówkowy).
– Tym razem zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii lokalnej, z wykorzystaniem radia, prasy czy portali internetowych dobrze znanych naszym klientom. Chcemy podkreślać, że Bank Pocztowy jest naprawdę blisko nich, w placówkach własnych Banku oraz sieci Poczty Polskiej i zapewnia wygodny, szybki dostęp do gotówki na pilne wydatki mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations w Banku Pocztowym.
Produkcją reklamy radiowej Banku Pocztowego zajęła się Agencja Ambasada. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Effective Media.