Celem kampanii jest ujawnienie faktów o bezwzględnym i okrutnym traktowaniu świń oraz poprawa jakości życia tych zwierząt w chowie hodowlanym. Kampanię rozpocznie konferencja prasowa, która odbędzie się 15 grudnia. Gościem specjalnym konferencji będzie założycielka Vivy! Juliet Gellatley, jedna z największych na świecie aktywistek wegetariańskich.
„Stworzyliśmy trzy linie kreatywne, które w sposób przewrotny nawiązują do warunków, w jakich hodowane są świnie. Chcieliśmy pokazać między innymi, że szynka na naszych talerzach, kiedyś była zwierzęciem, które całe swoje życie spędziło w ciasnych betonowych wybiegach, pozbawione słońca i zieleni” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.
Viva! Akcja dla zwierząt jest polskim oddziałem organizacji międzynarodowej działającej od 1994 roku. TBWA\ współpracowała już z Vivą! przy organizowaniu kampanii na rzecz koni przeznaczonych na ubój.
Cel kampanii: poprawa jakości życia świń w chowie przemysłowym Klient: VIVA! Akcja dla zwierząt
Przedstawiciel klienta: Agnieszka Tarasińska, Cezary Wyszyński
Agencja: TBWA\
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek \TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Kasia Nowacka
Copywriter: Tomek Zieliński
Zdjęcia: Tomek Zięciowski
Media: prasa, plakaty
Czas trwania: grudzień-kwiecień
TBWA\TELESCOPE jest strukturą powołaną i działającą w ramach TBWA\COMMUNICATION GROUP. Jej zadaniem jest współpraca z fundacjami charytatywnymi, promocja sztuki i ciekawych inicjatyw społecznych. TBWA\TELESCOPE pomaga producentom, artystom i przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu sponsorów, w kontaktach z mediami, wspiera i promuje artystów i sztukę.