Po przedłużeniu umowy z włoskim producentem ryżu firmą Riso Gallo, agencja TBWA\PR zajmuje się obecnie działaniami public relations dla linii produktów Riso Gallo – Risotto Pronto. We wcześniejszych działaniach Agencja promowała ryż do risotto Arborio oraz stworzone specjalnie na rynek polski produkty Dodatek do potraw i Danie Główne.
Działania PR na lato 2005 przewidują przede wszystkim relacje z mediami, głównie z prasą kobiecą, kulinarną i life style.
W ubiegłym roku TBWA\PR przygotowała m.in. mailing do szefów włoskich restauracji w całej Polsce. Otrzymali oni ekskluzywny album „Guida Gallo” zawierający 100 przepisów na risotto – typową potrawę północnych Włoch. Agencja organizowała także konkursy dla internautów portali kulinarnych oraz konkursy promocyjne dla czytelniczek prasy kobiecej. Marka nie była wspierana działaniami ATL i BTL.
Do klientów TBWA\PR, oprócz Riso Gallo, należą m.in. firmy Metsä Tissue SA, Paul Hartmann Polska, TK Polska Operations, Otwarty Rynek Elektroniczny, Carrefour Polska, fundacja Warsaw Destination Alliance oraz Volvo Polska sp. z o.o.