Na potrzeby kampanii, agencja TBWA\Warszawa zaadaptowała cztery filmy reklamowe, spot radiowy, layout prasowy oraz outdoor. Spoty telewizyjne komunikujące o zaletach nowego Nissana Note, emitowane będą w stacjach ogólnopolskich: TVP, TVN oraz Polsat do końca kwietnia br. Ogłoszenie prasowe informujące o przyjaznym dla rodziny finansowaniu, zamieszczą na swych łamach Fakt, Wysokie Obroty, Metro, Metropol, Rzeczpospolita, Wprost, Polityka, Newsweek, Motor oraz Auto Świat. Kampania w prasie potrwa do 23 marca. W kwietniu kampania widoczna będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej. Media kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.
Hasło kampanii „Bo mieć dzieci to największa przygoda“ obecne jest we wszystkich kanałach komunikacji. Reklama telewizyjna nawiązuje do rodzinnego charakteru Nissana Note oraz podkreśla główne zalety tego modelu, zwłaszcza wszechstronność oraz wielofunkcyjność wnętrza. Jednocześnie, spoty telewizyjne i radiowe promują rodzinny weekend w salonach Nissana w dniach 25-26 marca, podczas którego odbędzie się konkurs rysunkowy. Zwycięski rynunek wykorzystany zostanie w kolejnej kampanii promocyjnej Nissana, a rodzina autora otrzyma samochód Nissan Note na miesięczny okres próbny.