Akcja przygotowana i realizowana przez agencję marketing services TEQUILA\Polska skierowana jest do kobiet, głównie w wieku od 15-34 lat, potrwa do 30 maja 2005. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży produktów NIVEA poprzez podkreślanie kompleksowości w pielęgnacji tej marki.
W ramach akcji TEQUILA\Polska poprowadzi animacje sprzedaży z premiowaniem za zakup w halach handlu nowoczesnego i sklepach partnerskich NIVEA. W trakcie animacji hostessy będą premiować zakupy kosmetyczkami z zestawem próbek oraz pełnowartościowym kosmetykiem NIVEA. W wybranych punktach sprzedaży klientki będą mogły spotkać się z konsultantkami NIVEA.
W trakcie promocji dokonując zakupu kosmetyków NIVEA za co najmniej 20 zł i wysyłając wypełniony kupon wraz z kodami kreskowymi wyciętymi z produktów NIVEA można wygrać atrakcyjne nagrody. Co tydzień losowana jest dwuosobowa wycieczka do Paryża wraz z 1000 EURO na zakupy. Dodatkowo 500 pierwszych i 500 ostatnich klientek, które zgłoszą się do konkursu otrzyma modne torebki. Kupony loteryjne dostępne będą w punktach sprzedaży kosmetyków NIVEA oraz w wybranych czasopismach kobiecych.