BNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy dla małych firm z obniżoną marżą już od 1,95 proc. Bank jest obecny w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz na autobusach w największych miastach Polski.
11 lipca br. wystartowała kampania, w której Bank BNP Paribas komunikuje, że dzięki kredytowi dla małych firm, z jeszcze niższą marżą, każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone są w stacjach radiowych, takich jak m.in.: Program Trzeci Polskiego Radia, TOK FM, Classic Pin, Zet Chilli oraz na autobusach w największych miastach Polski. Kampania skierowana jest do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.
– Analizujemy rynek bezustannie dążąc do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ostatnie badanie jasno pokazuje, że małym przedsiębiorcom do rozwoju firmy jest potrzebne szybkie
i dostępne dodatkowe finansowanie. Sezon przecen jest w pełni, stąd też w kampanii „przecena” marży – nowa niższa marża kredytu dla małych firm teraz wynosi już od 1,95 proc.–mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.
Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 1,95 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.
Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Więcej informacji na temat badania „Mikroprzedsiębiorcy w Polsce” w video infografice.
Badanie na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przeprowadzone zostało przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą badania omnibusowego w dniach 8-14 kwietnia 2014 na reprezentatywnej próbie Polaków.