Zamieszczone na płycie interaktywne testy pozwalają uczniom na sprawdzenie wiedzy i przygotowania do egzaminu kończącego naukę w gimnazjum.
Płyta zostanie dołączona do „Gazety” na dwa tygodnie przed prawdziwym testem; uczniowie będą mieli jeszcze czas, żeby nadrobić ewentualne braki.
Na płycie znajdą się sprawdziany z centralnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych oraz testy przygotowane przez ekspertów „Gazety”.
Płyta będzie promowana w radiu, telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz na łamach „Gazety Wyborczej”. Media zaplanował dom mediowy Starlink, kreację przygotował dział graficzny „Gazety Wyborczej”.
„Gazeta Wyborcza” jak co roku w marcu i kwietniu pomaga młodym ludziom w przygotowaniu do egzaminów. CD-ROM z testami dla gimnazjalistów jest jednym z elementów tej akcji. Więcej informacji pod adresem www.gazeta.pl/edukacja.