Dziennikarze, którzy akredytują się na ww. stronie znajdą na niej – oprócz dotychczasowych informacji prasowych i wybranych, bezpłatnych raportów społeczno-politycznych – aktualne informacje na temat rynku telewizyjnego oraz ciekawe artykuły dotyczące świata badań. Dziennikarze uzyskają również dostęp do banku zdjęć i grafik ilustrujących wybrane wyniki badań oraz słownika badawczego, w którym znajdą, między innymi, charakterystykę poszczególnych metod badawczych.
Dziennikarzy zainteresowanych korzystaniem z naszego serwisu szczególnie zachęcamy do korzystania z opcji „Zapytaj eksperta”, za pośrednictwem której będzie można bezpośrednio zwrócić się do badacza z wybranego sektora firmy. Naszym subskrybentom oferujemy również specjalną ofertę na płatne raporty społeczno-polityczne oraz możliwość otrzymywania naszego e-newslettera >>infoDROP z dwugodzinnym wyprzedzeniem – mówi Mateusz Galica, dyrektor marketingu TNS OBOP.
TNS OBOP liczy na aktywną współpracę z mediami i przewiduje atrakcje, np. bezpłatne badanie realizowane na próbie ogólnopolskiej na dowolny temat.
W terminie od 5 do 12 kwietnia br. każdy dziennikarz, który zarejestruje się na stronie Biura Prasowego otrzyma bezpłatnie jeden, wybrany przez siebie, raport społeczno-polityczny z 2006 roku, dostępny w internetowym Archiwum TNS OBOP.