Firma Ingenico Group ma przyjemność poinformować, że została wybrana przez węgierski oddział towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz na dostawcę rozwiązania mPOS. Ingenico do końca 2015 roku w pełni wyposaży 800 agentów w mobilne rozwiązanie do akceptacji płatności.
Wprowadzenie do obsługi klientów rozwiązania mPOS idealnie uzupełnia globalną strategię cyfryzacji firmy Allianz. Dzięki rozwiązaniu dostarczanemu przez Ingenico, agenci ubezpieczeniowi będą w bezpieczny sposób przyjmować płatności za polisy natychmiast po uzgodnieniu kontraktu, niezależnie od miejsca pobytu klientów. W ten sposób, towarzystwo ubezpieczeniowe zwiększy efektywność biznesową i ulepszy doświadczenia zakupowe konsumentów.
Ingenico dostarczy ubezpieczycielowi kompleksowe, w pełni zintegrowane rozwiązanie, na które składają się:
-
bezpieczny mobilny terminal iCMP, za pomocą Bluetooth łączący się ze specjalną aplikacją sprzedażową firmy Allianz, zainstalowaną na smartfonach agentów (Android i iOS),
-
kompleksowa platforma zarządzania mobilną sprzedażą, umożliwiająca zarówno zarządzanie opcjami wpływów i administracji, dostosowywania danych agenta i urządzenia, a także funkcji raportowania oraz bieżących analiz.
-
zabezpieczenie transakcji płatniczych za pomocą narzędzi spełniających najwyższe światowe standardy bezpieczeństwa, takich jak PCI DSS oraz szyfrowanie Point to Point.
– Niezmiernie cieszy nas zaufanie towarzystwa Allianz, dzięki któremu rozwiązania Ingenico Group przyspieszą realizację strategii cyfryzacji ubezpieczyciela. Allianz otrzyma innowacyjne mobilne rozwiązanie łączące dedykowaną aplikację biznesową oraz bezpieczny system realizacji transakcji płatniczych – mówi Luciano Cavazzana, Dyrektor Zarządzający na Włochy, Europę Wschodnią i Afrykę, Ingenico Group. Ta sytuacja wspaniale ilustruje nasze możliwości wsparcia dużych firm, dzięki którym poprawiają one swoje relacje z klientami. Allianz, dzięki kompleksowemu i zintegrowanemu rozwiązaniu mPOS, skutecznie zwiększy swoją wydajność biznesową.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Ingenico, dzięki której nasze mobilne i unikalne na rynku rozwiązania ubezpieczeniowe oraz płatnicze zyskają dodatkowe atuty. Dzięki umożliwienieniu agentom dostarczenia kompleksowych usług, w tym wszechstronnego doradztwa oraz możliwości podpisywania umów i akceptacji płatności kartowych w czasie i miejscu wybranym przez klienta, będziemy mogli zapewnić klientom jeszcze wyższą jakość obsługi – mówi Zoltan Pasti, Deputy CEO, Sales and Network Management, Allianz Hungary – W ciągu kilku pierwszych tygodni implementacji rozwiązania zostało przeprowadzonych za jego pomocą ponad 6000 transakcji, a więc już teraz możemy ogłosić ogromny sukces.
– Nowe rozwiązania i usługi oferowane przez Allianz, jako globalną i innowacyjną markę, zawsze mają na celu zwiększenie wygody użytkownika oraz zapewnienie doświadczeń zakupowych na najwyższym poziomie. W ramach strategii cyfryzacji firmy, wprowadzenie nowoczesnego, bezpapierowego i innowacyjnego rozwiązania mPOS, jest podstawowym elementem wsparcia wygodnych, elastycznych, szybkich i bezpiecznych płatności – dodaje Istvan Vegh, Deputy CEO, Operation and IT, Allianz Hungaria Zrt.
Ingenico
Ingenico to światowy lider w dostarczaniu rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami. Grupa Ingenico to ponad 40 spółek, dzięki którym firma jest obecna w 125 krajach na całym świecie, gdzie zainstalowała 20 milionów terminali płatniczych (38% rynku terminali na świecie) i zatrudnia 4000 pracowników wspierających partnerów i klientów. Ze względu na oferowane bezpieczeństwo i wsparcie, produkty Ingenico są najczęściej wybierane przez instytucje finansowe, banki, sieci handlowe oraz sprzedawców detalicznych.
