Zadaniem kampanii jest wprowadzenie na rynek usług bankowości elektronicznej oraz nowej marki na rynku bankowości detalicznej – Toyota Bank. Kampania reklamowa ma ogólnopolski zasięg. Docelowym odbiorcą kampanii jest każdy obecny klient bankowości elektronicznej, który szuka przede wszystkim wysokiej jakości usług poprzez niezawodne systemy bankowe.
Celem realizacji tej kampanii jest zwrócenie uwagi klientów na nowy bank działający w obszarze bankowości elektronicznej. Oferta produktowa ma szereg atutów, które wyróżniają Toyota Bank na rynku. Na szczególną uwagę zasługuje system bankowości elektronicznej, który jest najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem tego typu na rynku. Natomiast kształt kampanii jest adekwatny do jakości usług, które bank wprowadził na rynek.
Toyota Bank realizuje swoje działania marketingowe w ramach szerszej platformy reklamowej „Złota Era Toyoty”. „Złota Era Toyoty” jest wspólnym przedsięwzięciem Toyota Bank i Toyota Motor Poland. Obie siostrzane firmy postanowiły zacieśnić współpracę marketingową oraz bliżej koordynować swoje działania. Zadaniem strategii „Złota Era Toyoty” jest umocnienie pozycji Toyoty w Polsce. Dzięki połączeniu działań części bankowej i motoryzacyjnej koncernu obie firmy mogą liczyć na synergię wydatków marketingowych.
Kampanię reklamową „Nasz cel: Perfect Banking” przygotowała dla Toyota Bank agencja reklamowa Lowe GGK. Część internetową opracowała agencja K2 Internet, natomiast planowaniem wszystkich mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia. Do planowania mediów została bezpośrednio wykorzystana segmentacja klientów opracowana w pierwszej fazie prac nad strategią marketingową Toyota Bank. Segmentację opracował instytut badawczy SMG/KRC Millward/Brown. Kampania realizowana jest w oparciu o prasę codzienną, tygodniki opinii społecznej, internet oraz outdoor. Kampania wizerunkowa Toyota Bank potrwa od 21 marca do 15 kwietnia br.