Na Facebooku ruszył profil młodzieżowego konta Click. To kolejny pomysł Toyota Bank na podnoszenie świadomości finansowej wśród młodych ludzi.
Według najnowszych danych specjalistycznego portalu Socialbakers ponad połowę z ponad 7 mln użytkowników Facebooka w Polsce stanowią osoby między 13. a 24. rokiem życia. – Tym 3,5 mln młodych ludzi chcemy powiedzieć, że warto odpowiedzialnie zarządzać swoimi pieniędzmi, że zdobywanie wiedzy o finansach po prostu się opłaca. Dziś, aby dotrzeć do młodzieży trzeba być tam, gdzie ona jest i wykorzystywać nowoczesne formy komunikacji – tłumaczy decyzję o stworzeniu facebookowego profilu Clicka Bartosz Suchecki, product manager w Toyota Bank.
Fanpage konta Click ma skupić wokół siebie społeczność twórczych ludzi lubiących samodzielnie realizować pomysły ułatwiające, albo po prostu, ubarwiające życie, a dotyczące szeroko pojętej tematyki finansowej. Na profilu będą pojawiać się m.in. proste sposoby na oszczędzanie, nie tylko pieniędzy, czy na bezpieczne zakupy w Internecie. Użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami, wrzucać i oglądać filmy instruktażowe oraz brać udział w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
– Chcemy zachować lekką niezobowiązującą formę, zgodnie z zasadą „uczyć, bawiąc”. Kwestie finansowe dotyczą przecież wszystkich, nawet najmłodszych – dodaje Bartosz Suchecki.
O koncie Click
Konto Click jest przeznaczone dla osób w wieku 13-24 lata. Jego oprocentowanie to 5 proc. w skali roku z codzienną kapitalizacją odsetek. Uczeń czy student nie płaci za przelewy i pierwsze trzy wypłaty z bankomatów w miesiącu. Za zakupy w ponad 25 tys. punktów handlowych dokonanych kartą dołączoną do konta Click Toyota Bank zwraca 1 proc. wydanej sumy bez względu na saldo na rachunku.
Otwarcie konta Click wymaga minimum formalności – praktycznie wszystko można załatwić nie wychodząc z domu. Jedynie osoby niepełnoletnie muszą przedstawić pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na otwarcie rachunku.
Źródło: Toyota Bank Polska