Pan Łukasz z Wrzeszcza najczęściej korzysta z bankomatu sieci Euronet przy ul. Dmowskiego. – Gdy chciałem wypłacić 1000 złotych, bankomat odmówił współpracy -opowiada. – Gdy następnego dnia stan mojego konta pomniejszył się właśnie o tę kwotę, byłem przekonany, że ktoś po moim odejściu zainkasował łatwe pieniądze. Zadzwonił więc do banku, gdzie dowiedział się, że rzeczywiście nastąpiła awaria, a pieniądze będzie mógł wypłacić dopiero za kilka dni, bo w sytuacji, gdy zawiesi się system komputerowy, są po prostu zamrożone, chociaż znajdują się na koncie.
Podobna historia przytrafiła się panu Markowi i z pewnością jeszcze wielu posiadaczom kart Inteligo VISA Electron, którzy w czwartek między godz. 16 a 17 korzystali z bankomatów – pisze dziennik.
– Natychmiast podjęliśmy kroki, by jak najszybciej przywrócić pełen dostęp do rachunków, część nieudanych i nieprawidłowo rozliczonych transakcji jest rozliczana, pozostałe rozliczone zostaną najpóźniej ciągu dwóch dni – poinformował „Dziennik Bałtycki” Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO BP.