PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeTransformacja oddziałów Banku Millennium
Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-millennium

Transformacja oddziałów Banku Millennium

Informacje 02.06.2023 (08:18) informacja prasowa
Bank Millennium

Bank Millennium rozpoczął transformację placówek detalicznych. Uruchomiony w tym roku proces obejmuje szereg zmian dotyczących modelu pracy, oferowanych usług i zapewnienia spójnych doświadczeń klientów zarówno w oddziałach, jak i kanałach cyfrowych. Zmiany są częścią realizowanej strategii Millennium 2024 – Inspirują nas ludzie.

fot. Amverlly / Shutterstock

Bank Millennium skupia się na najwyżej jakości obsługi klienta. Wspiera ją innowacyjnymi rozwiązaniami, w myśl dewizy mobile-first. Placówki stają się miejscem budowania relacji z klientem, sprzedaży bardziej specjalistycznych produktów i edukacji. Obsługa klienta w oddziałach w coraz większym stopniu opiera się na wsparciu w zakresie specjalistycznych produktów, dobranych pod indywidualne potrzeby klienta. Sprzedaż prostych produktów przenosi do kanałów cyfrowych.

– Widzimy, że nasi klienci są coraz bardziej mobilni i coraz częściej w kontakcie z bankiem sięgają po kanały zdalne, a w ostatnim czasie – w szczególności smartfon. Transformując nasze oddziały, odpowiadamy na ich zmieniające się potrzeby. Zwiększamy wygodę w dostępie do usług i produktów banku. Łączymy nowoczesne sposoby bankowania przez aplikację mobilną czy bankowość internetową ze stałym dostępem do wysoko wykwalifikowanej kadry doradców oddziałowych oraz telefonicznych we wszystkich liniach biznesowych. Transformacja placówek do nowego formatu sprawia, że nasi pracownicy mają więcej czasu na budowanie relacji z klientami, co pozytywnie wpływa na ich doświadczenia z bankowania, niezależnie od kanału – mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Pracownicy Banku Millennium skupiają coraz większą uwagę na wprowadzeniu klientów w świat cyfrowy. Aplikacji mobilnej używają jako jednego z podstawowych narzędzi obsługi. Edukują, jak wykonać operacje w aplikacji i Millenecie – bankowości internetowej, informują o najważniejszych funkcjach kanałów zdalnych i pokazują, jak bezpiecznie z nich korzystać. Bank ogranicza wykorzystanie papieru i udostępnia coraz więcej operacji w aplikacji mobilnej.

Chcąc uwolnić więcej czasu pracownikom na budowanie długotrwałych relacji z klientami, Bank promuje przeniesienie prostych czynności, jak wypłaty i wpłaty, do bankomatów i wpłatomatów. W związku z tym Bank Millennium zwiększa udział placówek, w których obsługa gotówkowa odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem wpłatomatów i bankomatów. Zgodnie z planem do końca tego roku ponad 150 oddziałów będzie funkcjonowało w tym formacie. Od stycznia 2023 r. Bank znacząco (o ponad 5 tys.) rozszerzył dostępność wpłatomatów. Klienci mogą teraz korzystać z urządzeń dwóch sieci – Euronet oraz Planet Cash.

W trosce o najwyższą jakość obsługi, opartą na eksperckich kompetencjach, Bank Millennium inwestuje w rozwój pracowników i środowisko pracy, w tym: nową ścieżkę kariery oraz przeorganizowanie modelu szkoleń i dostępnych certyfikacji. Zwiększa również liczbę godzin dedykowanych na szkolenia, dzięki którym pracownicy mogą efektywnie podnosić kompetencje. Pracownicy mają też dostęp do nowoczesnych narzędzi wspierających pracę opartych o technologie chmurowe (m.in. Power BI).

Trend digitalizacji bankowości widoczny jest od wielu lat. Bank Millennium jest blisko osiągniecia celów założonych w strategii na koniec 2024 roku w tym zakresie. Po pierwszym kwartale roku 2023 liczba aktywnych klientów osiągnęła poziom 2,923 mln, 89% z nich korzystało z bankowości internetowej, a 80% to użytkownicy mobilni.

Bank od lat doceniany jest za bardzo wysoką jakość obsługi. Bank Millennium wygrał tegoroczną edycję rankingu Złoty Bankier, otrzymując tytuł Złoty Bank 2023 – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi . W ostatnim rankingu Newsweeka bank znalazł się na podium w kategoriach „Bank dla Kowalskiego” i „Bankowość Zdalna”. Ranking Instytucji Roku, który koncentruje się na jakości obsługi klienta, wyróżnił Bank Millennium w kategoriach: najlepsza aplikacja mobilna, najlepsza bankowość internetowa, najlepszy zdalny proces otwarcia konta oraz najlepszy proces otwarcia konta w placówce. W rankingu portalu Moje Bankowanie 21 placówek banku odebrało również wyróżnienia jako Najlepsza placówka bankowa w Polsce. Transformacja sieci detalicznej ma zakończyć się w 2024 r.

Źródło: Bank Millennium

2023-06-02
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao
22.09.2023 (17:34) – informacja prasowa

Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao

Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. zostało uznane za najlepsze na rynku przez jury konkursu „Złoty Bankier” w …

a 0 Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
22.09.2023 (14:44) – informacja prasowa

Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków

W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …

a 0 Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
22.09.2023 (14:42) – informacja prasowa

Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego

Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …

a 0 Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
22.09.2023 (14:40) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program

Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …

a 0 Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
22.09.2023 (11:33) – informacja prasowa

Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem

Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …

a 0 mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
22.09.2023 (11:30) – informacja prasowa

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Milena:

Samochód albo irobot by mi się przydały, trzeba będzie wziąć udział ;) …

pt, 22 wrz 2023 (09:49) • Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii banków spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców