Zbiórka krwi odbywa się zawsze w specjalnym medycznym autobusie ustawionym tuż obok siedziby centrali firmy. Krew pobierają przedstawiciele Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku.
– Cieszę się, że akcja budzi coraz większe zainteresowanie wśród pracowników Ergo Hestii – mówi Filip Nerc z Biura ds. Współpracy z Bankami, pomysłodawca i koordynator akcji. – Oznacza to, że systematycznie przełamywane są bariery, które wcześniej powstrzymywały niektóre osoby przed oddaniem krwi. Dodatkowo trwająca od kilku lat kampania z udziałem „Krewniaków” stopniowo zwiększa świadomość społeczną w zakresie krwiodawstwa.
W przyszłym roku odbędzie się już piętnasta, jubileuszowa, zbiórka krwi w Ergo Hestii.
– Chcielibyśmy wzbogacić ją, proponując honorowym krwiodawcom wzięcie udziału w szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych – dodaje Filip Nerc.
Tagi: hestia
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …