Trwa czarna seria bankowych awarii. Tym razem o kłopotach z kartami donoszą klienci Banku Pekao SA. System podwójnie księgował niektóre transakcje wykonywane kartami.
Jak podaje Radio ZET, od rana klienci Banku Pekao SA zgłaszali błędy w rozliczeniach transakcji dokonywanych na rachunkach. System podwójnie zaksięgował część operacji, co skutkowało zablokowaniem dodatkowej kwoty na rachunku.
Bank zapewnia jednak, że awaria została już usunięta. Klientom, którym podwójnie rozliczono transakcje zostaną jeszcze dziś zwrócone pieniądze. Nie muszą oni podejmować dodatkowych czynności.
– Chciałbym zapewnić, ze środki klientom zostaną zwrócone jeszcze dziś – mówi Tomasz Bogusławski z biura prasowego Banku Pekao SA. – Ten proces już się rozpoczął, pierwsi klienci już za chwilę będą mieli pieniądze zwrócone na rachunek. Klienci nie muszą składać reklamacji, proces jest w pełni automatyczny. Podwójne księgowanie dotyczyło części transakcji, zrealizowanych kartami do rachunku. Wszystkie karty Banku działają teraz poprawnie i klienci bez obaw mogą z nich korzystać. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację – dodaje.
/wb, Bankier.pl