Startuje druga odsłona wiosennej sprzedażowej kampanii dla największej firmy leasingowej w Polsce pod hasłem „Sprawdź czas w EFL”. Wiodącym kanałem kampanii pozostaje Internet. Koncept kreatywny przygotowała agencja Brand Garden, za materiały graficzne oraz zakup mediów odpowiedzialna jest artegence.
Hasło „Sprawdź czas w EFL” w przewrotny sposób oddaje dostępnoś
leasingu w bardzo krótkim czasie i na tej wartości skupiają się działania marketingowe online prowadzone przez EFL. Lider branży koncentruje się również na dużej elastyczności finansowej oferty. Klientom starającym się o finansowanie, EFL oferuje indywidualnie ustanowiony kalendarz spłat zadłużenia, co ma szczególne znaczenie dla firm, które działają w tzw. branżach sezonowych. Innowacją jest usługa Leasingu Swobodnego, która polega na umożliwieniu Klientowi regulacji wysokości rat w trakcie trwania umowy leasingowej.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Brand Garden, a materiały graficzne na potrzeby kampanii przygotowała artegence. Agencja była również odpowiedzialna za zakup mediów. To już kolejna z wielu odsłon przygotowanych przez artegence, która razem z EFL współpracuje od 2010 roku, tworząc efektywne kampanie wspierające sprzedaż usług leasingowych lidera branży.
W najnowszej kampanii podkreślamy, że rozumiemy sytuację przedsiębiorców, również tych funkcjonujących sezonowo. Wiemy, jak mało czasu na dodatkowe czynności mają osoby prowadzące działalność, dlatego w EFL na decyzję leasingową czeka się tylko piętnaście minut. Duże znaczenie mają dla Klientów indywidulanie uzgodnione wysokości rat, dlatego daliśmy im możliwość zejścia z wysokością raty nawet do 1 zł – mówi Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu w EFL.
Kampania potrwa do końca sierpnia br.
Europejski Fundusz Leasingowy