– Jeśli poświęcamy czas na porównywanie cen w sklepie, to tym bardziej warto przyjrzeć się produktom finansowym. Stanowią one niemałą część domowych budżetów – mówi Małgorzata Sztabińska, dyrektor Biura Ubezpieczeń Indywidualnych STU Ergo Hestia SA.
Instytucje finansowe proponują pakiety produktów, które kupowane w „zestawie” mają atrakcyjniejsze ceny, niż oferowane pojedynczo. Klienci Ergo Hestia w zdecydowanej większości decydują się na takie właśnie rozwiązanie (pakiety Hestia 1, Hestia 7, Hestia 77).
– Tylko w pierwszej połowie 2008 roku dynamika sprzedaży polis pakietowych wyniosła prawie 130 procent w porównaniu z identycznym okresem 2007 roku – dodaje Małgorzata Sztabińska.
Jak podkreślają specjaliści Hestii udział pakietów będzie odgrywał coraz większą rolę w biznesie ubezpieczeniowym.