Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczął produktową kampanię reklamową. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane są ubezpieczenia mieszkaniowe.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Liberty Direct. Produkcją zajął się dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kanały tematyczne.
„Ubezpieczenia mieszkaniowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem naszych klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się na uwzględnienie tego elementu naszej oferty w najnowszej kampanii” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot wpisuje się w konwencję dotychczasowych kampanii produktowych opartych na relacjach klientów. Tym razem bohaterką filmu jest kobieta, która kupując pakiet polis komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct zaoszczędziła 300 zł, a ponadto ubezpieczyła w naszej firmie mieszkanie. Z poprzednimi kreacjami kampanię łączy również hasło: „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie” oraz Statua Wolności – symbol Liberty Direct” – dodaje Karski.
Źródło: Liberty Direct