Wystartowała kolejna kampania Link4. Promuje ona nowy produkt ubezpieczyciela – Ubezpieczenie od kradzieży. Każdy klient towarzystwa, który kupi OC może je rozszerzyć o ochronę antykradzieżową. Dodatkowe zabezpieczenie kosztuje 90 złotych rocznie dla wszystkich. Kampania rozpoczęła się 10 maja i potrwa przynamniej do końca miesiąca.
Reklamy mają charakter produktowy oraz sprzedażowy. Główny nacisk został położny na prezentację nowego produktu, jakim jest Ubezpieczenie od kradzieży. Ubezpieczyciel walczy też ze stereotypem, że tego typu ubezpieczenie musi być drogie. Przekonuje też klienta, że warto mieć dodatkowe ubezpieczenie samochodowe, nie tylko OC.
– Przeprowadzone przez nas badania potwierdziły, że wiele osób chętnie zdecydowałoby się na ubezpieczenie samochodu od kradzieży, ale uważa, że ich na to nie stać. Pokazujemy, że niekoniecznie jest to przekonanie prawdziwe i tego typu polisę można kupić w Link4 za relatywnie niską składkę. To prosta oferta, dostępna dla wszystkich klientów w jednej, stałej rocznej cenie. Istotnym wyróżnikiem naszej kampanii jest też podkreślenie jakościowego aspektu oferty. Zależy nam na tym, by nie tylko cena była jej kluczową cechą, ale także wyspecjalizowany zakres ochrony, który dokładnie trafia w potrzeby konsumentów – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek zarządu Link4.
Ubezpieczenie od kradzieży klienci mogą kupić w Link4 tylko wraz z polisą OC. Dodatkowa polisa gwarantuje wypłatę odszkodowania w przypadku kradzieży samochodu. Udział własny wynosi 10%. Z ubezpieczenia mogą skorzystać posiadacze samochodów w wieku od 6 do 15 lat. Wypłata świadczenia z polisy odbywa się na takich samych zasadach, jak przy innych produktach. Proces likwidacji szkody rozpoczyna się wraz z okazaniem przez klienta zaświadczenia o zgłoszeniu kradzieży na policję. Średni czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania wynosi 10 dni roboczych. Ubezpieczenie od kradzieży jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku.
Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie nowego ubezpieczenia obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet. Spoty w wersji 30” i 15” pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. Dodatkowo prowadzone będą też aktywności w prasie – m.in. w dziennikach ogólnopolskich, lokalnych, TV Guidach oraz w radiu. W internecie produkt wspierany jest przez akcje mailingowe oraz bannerowe na głównych portalach.
Źródło: Link4