Europ Assistance Polska rozpoczyna obsługę nowego produktu Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA „W podróży”. Pakiet ubezpieczenia podróżnego wraz z assistance klienci mogą kupić tylko przez internet.
Oferowany pakiet „W podróży” obejmuje ubezpieczeniem koszty leczenia, odpowiedzialności cywilnej, bagażu podróżnego oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. Do ubezpieczenia przystąpić może każdy, kto wybiera się poza granice Polski, zarówno w celach prywatnych jak i służbowych. Kupując polisę on-line na stronie Avivy (www.aviva.pl) klienci otrzymają możliwość skorzystania z pakietu assistance obsługiwanego przez Europ Assistance Polska.
W sytuacji zagrożenia lub nieszczęśliwego wypadku ubezpieczeni mogą liczyć na całodobowy dostęp do Centrum Alarmowego. Ponadto, koordynatorzy pomocy gotowi będą zorganizować dostawę leków, transport bliskich osób do ubezpieczonego lub pomoc w razie utraty dokumentów w podróży. Dodatkowo, w przypadku rekonwalescencji ubezpieczonego, zostanie zorganizowane zakwaterowanie i wyżywienie dla jego samego i jego bliskich.
„Pakiet „W podróży” oferuje klientom Avivy szereg udogodnień i rozwiązań, które zapewnią im poczucie bezpieczeństwa w podróży. Nasi konsultanci zorganizują pomoc w takich sytuacjach jak wypadek, utrata środków płatniczych czy pobyt w szpitalu wiążący się z koniecznością przedłużenia pobytu towarzyszy podróży. Jeżeli zaś podróż ma charakter służbowy, zorganizujemy i pokryjemy koszty podróży osoby oddelegowanej do zastępstwa ubezpieczonego” – mówi Joanna Więckowska, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
„W podróży” to kolejny produkt ubezpieczeniowy oferowany przez Avivę we współpracy z Europ Assistance Polska. Firmy współpracują już m. in. w zakresie usług pomocy assistance dla klientów banków, którym Aviva oferuje swoje ubezpieczenia.
Źródło: Europ Assistance Polska