„Gazeta Prawna” z dwoma uszlachetniaczami do wyboru to nowość. Badania prowadzone przez wydawcę wykazały, że czytelnicy Gazety Prawnej, wśród których jest coraz więcej osób korzystających z informacji także poza pracą, pozytywnie ocenili ten pomysł, podobnie jak rozszerzenie tematyki uszlachetniaczy.
Egzemplarze z atlasem turystycznym dostępne były w sprzedaży detalicznej i w prenumeracie rocznej, a z CD – ROMem „Samochód w firmie” w najlepszych punktach sprzedaży i w prenumeracie krótszej niż roczna.
Atlas miał aż 110 stron, zawierał mapę samochodową, opis atrakcji turystycznych, plany miast i propozycje tras rowerowych. CD-ROM z kolei zawierał informacje o rozliczaniu kosztów używania samochodu, transporcie krajowym oraz międzynarodowym, akty prawne, umowy i formularze.
Poniedziałkowy nakład GP – ponad 280 tysięcy egzemplarzy – należy do najwyższych w historii.