Teraz wszyscy klienci z dostępem do iPKO, którzy mają przypisanego doradcę mogą umówić się z nim na konkretny termin poprzez serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Spotkanie może odbyć się w formie rozmowy telefonicznej, wideorozmowy lub w oddziale.
W iPKO można umówić się z doradcą na trzy sposoby:
– przy wizytówce „Mój doradca” wystarczy kliknąć „Umów spotkanie”,
– w sekcji „Moje sprawy” i poprzez „Spotkanie z doradcą”,
– w sekcji „Usługi” wejść w „e-Usługi” i także „Spotkanie z doradcą”.
Po kliknięciu w „Umów spotkanie” klient wybiera formę i termin spotkania, po umówieniu otrzymuje SMS oraz e-mail z potwierdzeniem.
Dotychczas spotkania z doradcami w iPKO mogli umawiać jedynie klienci z linii biznesowych.
Umówione spotkania trafiają bezpośrednio do kalendarza doradców – pracownik banku nie musi zatwierdzać spotkania, a klient czekać na potwierdzenie. Klienci mają także podgląd umówionych spotkań w iPKO, mogą nimi zarządzać: odwoływać, edytować termin lub zmieniać formę spotkania.
Klienci indywidualni i firmowi, a także osoby niebędące klientami banku, mogą też umówić się na spotkanie w oddziale, rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę z doradcą poprzez stronę internetową PKO Banku Polskiego https://www.pkobp.pl/doradcaonline/ . W ten sposób spotkanie można umówić najwcześniej na 24 godziny przed planowaną datą rozmowy/spotkania, maksymalnie z 14 dniowym wyprzedzeniem.
Źródło: PKO BP