Union Investment TFI rozpoczyna przegląd agencji reklamowych i przygotowuje się do przetargu na obsługę full service.
Wyłonienie agencji, która zajmie się stworzeniem strategii komunikacji, ATL i BTL, działaniami digitalowymi oraz aktywnością w mediach społecznościowych będzie przebiegać w trzech etapach.
Zainteresowane agencje zapraszamy do przesyłania prezentacji na adres // ++e++); // ]]>
marketing at union-investment dot pl w terminie do 27 stycznia 2016 do godz. 10.00. Zgłoszenia przesłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Wśród nadesłanych zgłoszeń zostanie wyłoniona grupa agencji, które poproszone zostaną o udzielenie dodatkowych informacji oraz otrzymają szczegółowe informacje co do przebiegu i harmonogramu kolejnych kroków.
Wybrane agencje otrzymają brief na przygotowanie koncepcji komunikacji oraz kreacji konkretnej kampanii marketingowej.
Proces wyboru agencji powinien zakończyć się w kwietniu. Obecnie obsługująca Union Investment agencja S4 została zaproszona do przetargu.