Plan Pakietowej Ochrony to indywidualne ubezpieczenie na życie, którego jednym z kluczowych atutów jest elastyczność. Klienci dostosowują w nim zakres ochrony i wysokość świadczeń do swoich potrzeb, wybierając odpowiednie warianty ubezpieczenia. W zależności od potrzeb mają do wyboru wariant: dla siebie, dla dziecka, dla siebie i dziecka, dla siebie i rodziny albo wypadkowy.

Mogą też modyfikować sumy ubezpieczenia dla wybranych ryzyk i w ten sposób lepiej dopasować zakres ochrony i wysokość składki do swoich możliwości finansowych. Klient może objąć ochroną ubezpieczeniową zdarzenia dotyczących członków rodziny: współmałżonka, dziecka do 25. roku życia, rodziców lub teściów, a wszystko to w ramach jednej składki.
Ochrona UNIQA sprawdzi się wśród osób, które chcą zabezpieczyć finansowo bliskich, między innymi na wypadek śmierci. W takim przypadku ubezpieczyciel wypłaci świadczenie uposażonemu bez podatku od spadków i darowizn. Oprócz tego, klient otrzyma świadczenie pieniężne w trudnych sytuacjach życiowych, takich jak np. uszczerbek na zdrowiu po nieszczęśliwym wypadku zachorowanie na poważną chorobę, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka czy śmierć rodziców lub teściów.
– W UNIQA wiemy, jak ważne są środki na leczenie i rehabilitację, dlatego w przypadku nieszczęśliwego wypadku, świadczenie z tytułu uszczerbku lub uszkodzenia ciała wypłacamy bez konieczności zakończenia procesu leczenia czy rehabilitacji. To oznacza, że klient otrzyma pieniądze właśnie wtedy, kiedy najbardziej ich potrzebuje – mówi Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA.
Plan Pakietowej Ochrony wesprze ubezpieczonych także w powrocie do zdrowia. UNIQA zapewnia dostęp do świadczeń medycznych i opiekuńczych. Przykładem jest dostęp do prywatnych wizyt u lekarzy specjalistów po diagnozie poważnego zachorowania oraz zabiegów ambulatoryjnych i badań obrazowych (w tym rezonans magnetyczny, USG i tomografia) i laboratoryjnych, czy rehabilitacji.
– Nasze assistance Opieka24 zapewnia wsparcie medyczne i opiekuńcze dla ubezpieczonego i jego rodziny, obejmujące między innymi wizyty lekarskie, rehabilitację oraz zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego aż do kwoty 6 tys. zł – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektorka Działu Rozwoju Ubezpieczeń Indywidualnych na Życie w UNIQA.
W przypadku pobytu w szpitalu z powodu nieszczęśliwego wypadku klient otrzyma świadczenie pieniężne naliczane już od pierwszego dnia, a z powodu choroby od pierwszego lub czwartego dnia. Natomiast, jeśli pobyt w szpitalu trwa co najmniej 10 dni, ubezpieczony w zależności od wariantu ochrony może przez 12 miesięcy korzystać z badań, zabiegów i wizyt lekarskich do limitu 3 tys. zł. To między innymi wizyta u ortopedy, chirurga, okulisty, internisty, kardiologa, neurologa, a także badania takie jak RTG, rezonans, tomografia.
UNIQA obsługuje rocznie około 430 tysięcy zgłoszeń od klientów ubezpieczonych na życie. Aż 25 proc. z nich, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, rozpatruje bez udziału człowieka. Najszybsza wypłata świadczenia z tytułu ubezpieczenia na życie w UNIQA miała miejsce w zaledwie 6 minut po zgłoszeniu wniosku on-line. 89 proc. decyzji dotyczących wypłaty świadczenia prostego z tytułu urodzenia dziecka lub śmierci rodzica UNIQA podejmuje tego samego dnia, w którym otrzymuje wniosek klienta.
Wraz z wprowadzeniem Planu Pakietowej Ochrony, UNIQA udostępnia agentom ubezpieczeniowym nowoczesny system sprzedażowy – Mobilny Dystrybutor. Dzięki niemu agenci oraz współpracujący z UNIQA przedstawiciele szybko porównają oraz zmodyfikują różne warianty ubezpieczenia, a także wyślą propozycję ubezpieczenia na e-mail klienta, aby ten mógł spokojnie zastanowić się nad odpowiednim wyborem.
– Narzędzie, które UNIQA udostępnia agentom, będzie stale rozwijane o nowe funkcjonalności i kolejne produkty w ofercie. Wśród planowanych wdrożeń są między innymi nowe formy płatności – wprowadzenie szybkich przelewów, które ułatwią dokonywanie płatności, a także rozbudowanie panelu administracyjnego o dodatkowe funkcje, które ułatwią zarządzanie polisami – mówi Karol Woźnica, dyrektor Makroregionu Rozwoju Sprzedaży w UNIQA
Mobilny Dystrybutor pozwala również zawrzeć polisę zdalnie. Potwierdzenie tożsamości następuje za pomocą usługi mojeID. Takie rozwiązanie nie tylko zwiększa wygodę, ale oszczędza czas i koszty, co jest korzystne zarówno dla agentów, przedstawicieli, jak i klientów.
Źródło: UNIQA Polska