PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaUNIQA wystartowała z konkursem dla klientów

UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów

Ubezpieczenia 28.04.2021 (15:19) informacja prasowa
Ubezpieczenia

Wystartował konkurs UNIQA „Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem”. Klient, kupując ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA, zyskuje ochronę, a dodatkowo może wygrać nagrody. Udział w konkursie jest prosty. Wystarczy kupić polisę komunikacyjną UNIQA i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Główną nagrodą jest samochód – nowy Mini Cooper. Do wygrania są również dwa włoskie skutery, a co tydzień 15 osób może zdobyć 100 zł.

fot. Karolis Kavolelis / Shutterstock

– Połączenie dwóch marek chcemy celebrować z naszymi klientami, agentami i partnerami. Dlatego startujemy z konkursem dającym możliwość wygrania atrakcyjnych nagród „minimalnym wysiłkiem”. Cieszymy się, że już pierwszego dnia do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt osób. Mam nadzieję, że konkurs zachęci zarówno do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej, jak i naszych agentów. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość zapoznać się nie tylko ze szczegółami konkursu, ale również z naszą nową ofertą produktową – mówi Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Bezpośredniej w UNIQA.

Konkurs wystartował 26 kwietnia i potrwa do 6 czerwca. Szczegóły są dostępne na www.uniqa.pl. O konkursie informuje spot reklamowy, który od dziś można zobaczyć w głównych stacjach TV.

– To pierwszy tej skali konkurs dla klientów UNIQA i kolejne działanie, dzięki któremu konsekwentnie budujemy świadomość marki. Pracując wiele lat dla AXA, staliśmy się mistrzem w kreowaniu wizerunku i łączeniu kampanii ATL ze sprzedażą. Mamy wszystko policzone i wiemy, jakich możemy spodziewać się efektów w rozpoznawalności marki, i w jakim czasie. Wizerunek, jako jeden z elementów, bardzo szybko przekłada się na sprzedaż, we wszystkich kanałach, nie tylko w online, ale także u agenta i partnerów. To jest sprzężenie zwrotne ze strategią omnikanałowości, którą zapoczątkowaliśmy jako AXA, ale rozwijamy i kontynuujemy już jako UNIQA – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

To kolejny projekt marketingowy UNIQA w tym roku. Dla przypomnienia – w lutym zaczęła się kampania wizerunkowa, a w kwietniu kampania promująca ubezpieczenie komunikacyjne.

– Po miesiącu kampanii wizerunkowej, wg badań Kantara, świadomość spontaniczna marki UNIQA wzrosła z 7 do 16 proc., a świadomość T3OM (top 3 of mind) z 2 do 8 proc. To dobry wynik i nie koniec naszych ambicji. UNIQA inwestuje w markę, bo naszym celem jest, aby marka weszła do pierwszej trójki marek ubezpieczeniowych w Polsce. Pierwsze wyniki wskazują na to, że ten plan właśnie się realizuje – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Ideę kreatywną kampanii produktowej opracowała agencja reklamowa PZL. Powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA w październiku 2020 roku została właścicielem ówczesnych spółek AXA* w Polsce. 9 kwietnia 2021 roku nastąpiło połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce. Od tego momentu w ramach Grupy UNIQA w Polsce działa 6 spółek: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, UNIQA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne, UNIQA Polska oraz u-Services.

Źródło: UNIQA

2021-04-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi
09.12.2025 (05:27) – informacja prasowa

Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

Wchodzą w dorosłość z przekonaniem, że poradzą sobie lepiej niż wcześniejsze pokolenia, a jednocześnie coraz …

a 0 Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci
09.12.2025 (05:25) – informacja prasowa

Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci

Święta to wyjątkowy czas, który spędzamy rodzinnie z bliskimi – pełen radości, wspólnych chwil i prezentów. Bank …

a 0 Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole
09.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole

Najnowsza książka z serii „Gospodarna Tosia” zabiera najmłodszych w podróż do świata banku i finansów. To lekka i …

a 0 VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”
09.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”

VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Podaruj więcej #love na święta”. Bank zachęca …

a 0 Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao
09.12.2025 (05:20) – informacja prasowa

Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao

Skarbiec TFI rozszerza sieć dystrybucji swoich produktów dzięki nawiązaniu współpracy z Biurem Maklerskim Pekao. W …

a 0 Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS
09.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS

Bank BPS i Banki Spółdzielcze Grupy BPS wprowadzają nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych w Polsce po III…

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców