PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Aegon
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaUniqa z kampanią na temat hejtu w Internecie

Uniqa

Uniqa z kampanią na temat hejtu w Internecie

Ubezpieczenia 14.06.2022 (07:27) informacja prasowa
Ubezpieczenia Uniqa

W ramach akcji Masz moc na hejt, UNIQA od kilku lat edukuje na temat hejtu w Internecie, na który narażone są przede wszystkim młode osoby. I stara się dotrzeć z tymi działaniami do jak najszerszego grona odbiorców. Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która porusza ten problem.

– Zależało nam, żeby problem hejtu w Internecie zyskał nowy potencjał na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. To dla nas bardzo ważny projekt, postrzegany nie tylko jako produkt ubezpieczeniowy. Jeżeli marka chce być obecna w życiu klientów, być jego częścią – a my chcemy, musi być uważna na zmieniające się otoczenie i ich potrzeby. I tak dopasowywać ofertę, żeby była realnym wsparciem w najtrudniejszych emocjonalnie momentach. Dlatego będziemy głośno mówić o tym ważnym problemie społecznym. Pokazywać, jak działa cyberprzemoc i jak się jej przeciwstawiać – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

Najnowszy spot to historia dziewczynki doświadczającej hejtu w Internecie ujęta w metaforę gry w chowanego. W ten symboliczny sposób UNIQA pokazuje, że przed hejtem nie da się schować, ale dzięki wsparciu rodziców, łatwiej przez niego przejść. UNIQA chce pomagać w tych trudnych chwilach zarówno dzieciom, jak i rodzicom, którzy często są dla dzieci jedynym oparciem w tej sytuacji. Robi to nagłaśniając problem, edukując, ale także – oferując ubezpieczenie NNW szkolne na wypadek hejtu w Internecie. Jeżeli dziecko zostanie znieważone lub pomówione w Internecie, może zostać otoczone opieką psychologiczną, prawną, a specjalista IT pomoże usunąć z sieci negatywne lub bezprawnie ujawnione informacje.

– UNIQA chce być marką, która wspiera swoich klientów i pomaga im po prostu żyć lepiej. Chcemy być wsparciem i partnerem w różnych, także tych cięższych chwilach. Dlatego w naszym najnowszym spocie mówimy: „Reaguj – dla dobra swojego dziecka”. Zachęcamy rodziców do aktywnych działań, uważnego obserwowania zmian zachowań swojego dziecka i sprawdzania, „co kryje się za zasłoną”, jak to jest pokazane w spocie. Hejt w Internecie w bardzo mocny emocjonalnie sposób doświadcza dzieci. Trudno go zakończyć, nie zniknie jak za dotknięciem magicznej różdżki – mówi Karolina Rosińska, ekspertka ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA i liderka projektu Masz moc na hejt.

Edukacja cyfrowa to także strategiczna misja Instytutu Lema, który prowadzi ją od początku działalności. W tym roku UNIQA z akcją Masz moc na hejt oraz Instytut Lema z projektem Ogarnij hejt rozpoczęły współpracę. Ambasadorem wspólnej akcji został dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu.

– Oprócz działań komunikacyjnych będziemy prowadzić także projekt edukacyjny „Ogarnij hejt” we współpracy z Instytutem Polska Przyszłości im. Stanisława Lema. Zorganizujemy wspólnie warsztaty dla uczniów, rodziców i nauczycieli w kilkudziesięciu szkołach. Działa już strona maszmocnahejt.uniqa.pl, na której są do pobrania scenariusze lekcji dotyczące hejtu oraz raporty z badań – dodaje Ewa Sutyła, ekspertka ds. komunikacji marketingowej i prostego języka w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.

Dzieci w Internecie doświadczają hejtu codziennie, jednak większość z nich wstydzi się o tym mówić lub nie wie, jak o tym powiedzieć. Potrzebują zatem poczuć w rodzicach i nauczycielach partnera do rozmowy, a tym często brakuje odpowiedniej wiedzy, aby skutecznie pomagać i wspierać.

– Przed zrealizowaniem kampanii UNIQA przeprowadziła badania rynku, wywiady jakościowe z udziałem rodziców i dzieci. Pokazały one, jak bardzo ważny jest to problem, pogłębiony przez pandemię i okres izolacji, i jak bardzo jesteśmy wobec niego bezradni. Trzeba o nim mówić i odważnie się z nim zmierzyć – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii „Chłopaki nie płaczą”, kolejny raz w spocie UNIQA pojawi się znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową DDB Warszawa oraz z domem produkcyjnym Moon. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński. Za postprodukcję odpowiadał Televizor, za planowanie i zakup mediów: domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Źródło: Uniqa

2022-06-14
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Program "Dobry start". Wnioski o dofinansowanie można składać również w Banku Pocztowym
01.07.2022 (10:35) – artykuł nadesłany

Program "Dobry start". Wnioski o dofinansowanie można składać również w Banku Pocztowym

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nową usługę, dzięki której rodzice mogą bezpłatnie składać wnioski o przyznanie …

a 0 Cyfrowo zorientowani klienci usług finansowych oczekują od usługodawców większej personalizacji i przejrzystości
30.06.2022 (14:17) – artykuł nadesłany

Cyfrowo zorientowani klienci usług finansowych oczekują od usługodawców większej personalizacji i przejrzystości

Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje …

a 0 Aegon wprowadza nowe ubezpieczenie terminowe
30.06.2022 (12:21) – artykuł nadesłany

Aegon wprowadza nowe ubezpieczenie terminowe

Na koniec czerwca Aegon rozszerza swoją ofertę ubezpieczeń życiowych o nowy produkt ochronny. Aegon Smart jest …

a 0 Raport NetB@nk: Pierwszy kwartał z dużym wzrostem aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
30.06.2022 (11:01) – artykuł nadesłany

Raport [email protected]: Pierwszy kwartał z dużym wzrostem aktywnych użytkowników bankowości mobilnej

Polacy mają niemal 40 milionów umów bankowości elektronicznej. Blisko 22 mln klientów przynajmniej raz w …

a 0 Konto Proste Zasady najlepszym kontem dla zwolenników nowoczesnych rozwiązań według portalu Bankier.pl
30.06.2022 (10:58) – artykuł nadesłany

Konto Proste Zasady najlepszym kontem dla zwolenników nowoczesnych rozwiązań według portalu Bankier.pl

Getin Bank zajął pierwsze miejsce w rankingu „Rachunki dla zwolenników nowoczesnych rozwiązań” zrealizowanym przez …

a 0 38 proc. klientów skorzystałoby z e-tożsamości w bankowości elektronicznej
30.06.2022 (10:55) – artykuł nadesłany

38 proc. klientów skorzystałoby z e-tożsamości w bankowości elektronicznej

Zdalna weryfikacja tożsamości ułatwia dostęp do wielu różnorodnych usług świadczonych online, a jej popularność w …

PRNews.pl

Zobacz również

Prezes Comarchu nie gryzie się w język. Janusz Filipiak w głośnym wywiadzie krytykuje zarobki bankierów

Prezes Comarchu nie gryzie się w język. Janusz Filipiak w głośnym wywiadzie krytykuje zarobki bankierów

W ostatnich dniach głośno było o wywiadzie…

Ranking kont osobistych. Czołowa dwójka bez opłat za prowadzenie i kartę

Ranking kont osobistych. Czołowa dwójka bez opłat za prowadzenie i kartę Ważne

Brak opłaty za korzystanie z konta i…

Curve zmienia cennik – bezpłatny pakiet bardziej ograniczony

Curve zmienia cennik – bezpłatny pakiet bardziej ograniczony

„Szykuje się gospodarcza burza, musieliśmy ponownie przyjrzeć…

Najlepsze konta oszczędnościowe. Spełnienie warunków może przynieść zysk w wysokości 6 proc. rocznie

Najlepsze konta oszczędnościowe. Spełnienie warunków może przynieść zysk w wysokości 6 proc. rocznie

Przed miesiącem tylko jeden bank oferował na…

Najlepsze lokaty roczne. Banki coraz bardziej szczodre, można zyskać do 7 proc. rocznie

Najlepsze lokaty roczne. Banki coraz bardziej szczodre, można zyskać do 7 proc. rocznie

Przed miesiącem najlepsza lokata na 12 miesięcy…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Janusz:

Kolejny na czarnej liście: Julia Allen . Tym razem "bardzo uczciwa kobieta" chciała …

pon, 27 cze 2022 (19:22) • Wraca oszustwo „na PayPala”. Uważajcie, jeśli sprzedajecie coś na OLX lub Allegro

roya:

Nikt tak naprawdę nie wiem co się wydarzy za miesiąc czy pól roku. …

nie, 26 cze 2022 (22:44) • Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację?

Bartosz Nowak:

Dwie pożyczki już brałem w Norwegii. Nie ma się czego bać, zero problemów …

sob, 25 cze 2022 (18:51) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

Maciek:

Bardzo dobry artykuł. Jak dla mnie nagrody zawsze powinny być. Dzięki temu ludzie …

śr, 22 cze 2022 (14:25) • Problemy z aplikacją Boomerun. Nie ma nagród dla użytkowników

Lukasz032:

Szkoda, że nie ma BLIKa zbliżeniowego... …

sob, 18 cze 2022 (21:37) • Bank Pekao tuninguje swoją aplikację. Sporo nowych funkcji

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Kalkulator kredytowy Bankier SMART
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców