PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaUniqa z kampanią na temat hejtu w Internecie

Uniqa

Uniqa z kampanią na temat hejtu w Internecie

Ubezpieczenia 14.06.2022 (07:27) informacja prasowa
Ubezpieczenia Uniqa

W ramach akcji Masz moc na hejt, UNIQA od kilku lat edukuje na temat hejtu w Internecie, na który narażone są przede wszystkim młode osoby. I stara się dotrzeć z tymi działaniami do jak najszerszego grona odbiorców. Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która porusza ten problem.

– Zależało nam, żeby problem hejtu w Internecie zyskał nowy potencjał na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. To dla nas bardzo ważny projekt, postrzegany nie tylko jako produkt ubezpieczeniowy. Jeżeli marka chce być obecna w życiu klientów, być jego częścią – a my chcemy, musi być uważna na zmieniające się otoczenie i ich potrzeby. I tak dopasowywać ofertę, żeby była realnym wsparciem w najtrudniejszych emocjonalnie momentach. Dlatego będziemy głośno mówić o tym ważnym problemie społecznym. Pokazywać, jak działa cyberprzemoc i jak się jej przeciwstawiać – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

Najnowszy spot to historia dziewczynki doświadczającej hejtu w Internecie ujęta w metaforę gry w chowanego. W ten symboliczny sposób UNIQA pokazuje, że przed hejtem nie da się schować, ale dzięki wsparciu rodziców, łatwiej przez niego przejść. UNIQA chce pomagać w tych trudnych chwilach zarówno dzieciom, jak i rodzicom, którzy często są dla dzieci jedynym oparciem w tej sytuacji. Robi to nagłaśniając problem, edukując, ale także – oferując ubezpieczenie NNW szkolne na wypadek hejtu w Internecie. Jeżeli dziecko zostanie znieważone lub pomówione w Internecie, może zostać otoczone opieką psychologiczną, prawną, a specjalista IT pomoże usunąć z sieci negatywne lub bezprawnie ujawnione informacje.

– UNIQA chce być marką, która wspiera swoich klientów i pomaga im po prostu żyć lepiej. Chcemy być wsparciem i partnerem w różnych, także tych cięższych chwilach. Dlatego w naszym najnowszym spocie mówimy: „Reaguj – dla dobra swojego dziecka”. Zachęcamy rodziców do aktywnych działań, uważnego obserwowania zmian zachowań swojego dziecka i sprawdzania, „co kryje się za zasłoną”, jak to jest pokazane w spocie. Hejt w Internecie w bardzo mocny emocjonalnie sposób doświadcza dzieci. Trudno go zakończyć, nie zniknie jak za dotknięciem magicznej różdżki – mówi Karolina Rosińska, ekspertka ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA i liderka projektu Masz moc na hejt.

Edukacja cyfrowa to także strategiczna misja Instytutu Lema, który prowadzi ją od początku działalności. W tym roku UNIQA z akcją Masz moc na hejt oraz Instytut Lema z projektem Ogarnij hejt rozpoczęły współpracę. Ambasadorem wspólnej akcji został dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu.

– Oprócz działań komunikacyjnych będziemy prowadzić także projekt edukacyjny „Ogarnij hejt” we współpracy z Instytutem Polska Przyszłości im. Stanisława Lema. Zorganizujemy wspólnie warsztaty dla uczniów, rodziców i nauczycieli w kilkudziesięciu szkołach. Działa już strona maszmocnahejt.uniqa.pl, na której są do pobrania scenariusze lekcji dotyczące hejtu oraz raporty z badań – dodaje Ewa Sutyła, ekspertka ds. komunikacji marketingowej i prostego języka w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.

Dzieci w Internecie doświadczają hejtu codziennie, jednak większość z nich wstydzi się o tym mówić lub nie wie, jak o tym powiedzieć. Potrzebują zatem poczuć w rodzicach i nauczycielach partnera do rozmowy, a tym często brakuje odpowiedniej wiedzy, aby skutecznie pomagać i wspierać.

– Przed zrealizowaniem kampanii UNIQA przeprowadziła badania rynku, wywiady jakościowe z udziałem rodziców i dzieci. Pokazały one, jak bardzo ważny jest to problem, pogłębiony przez pandemię i okres izolacji, i jak bardzo jesteśmy wobec niego bezradni. Trzeba o nim mówić i odważnie się z nim zmierzyć – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii „Chłopaki nie płaczą”, kolejny raz w spocie UNIQA pojawi się znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową DDB Warszawa oraz z domem produkcyjnym Moon. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński. Za postprodukcję odpowiadał Televizor, za planowanie i zakup mediów: domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Źródło: Uniqa

2022-06-14
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 BGK organizuje koncert charytatywny „Stay Together”
05.02.2023 (08:34) – informacja prasowa

BGK organizuje koncert charytatywny „Stay Together”

24 lutego 2023 r. minie rok od rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Bank Gospodarstwa Krajowego nadal okazuje solidarność …

a 0 ING na EEC 2023
05.02.2023 (08:32) – informacja prasowa

ING na EEC 2023

Już 6 lutego 2023 roku w Warszawie odbędzie się EEC Trends, którego partnerem jest ING Bank Śląski. W …

a Analizy 0 Core banking przyszłości: co czeka polski sektor bankowy?
03.02.2023 (07:53) – informacja prasowa

Core banking przyszłości: co czeka polski sektor bankowy?

Sektor finansowy doświadcza dynamicznej transformacji cyfrowej i biznesowej, która wynika z możliwości, jakie dają …

a 0 Pekao z ofertą dla firm prowadzonych w Polsce przez obywateli Ukrainy
03.02.2023 (07:51) – informacja prasowa

Pekao z ofertą dla firm prowadzonych w Polsce przez obywateli Ukrainy

Bank Pekao S.A. przygotował ofertę dla przedsiębiorczych obywateli Ukrainy, którzy postanowili prowadzić …

a Kariera w finansach 0 O tych absolwentów walka na rynku pracy będzie zacięta. To warto studiować
03.02.2023 (07:48) – informacja prasowa

O tych absolwentów walka na rynku pracy będzie zacięta. To warto studiować

Pogorszenie koniunktury, związane także z wysoką inflacją, sprawiło, że krajowa lista zawodów deficytowych, w …

a 0 Saxo Bank włącza się do walki o depozyty klientów
03.02.2023 (07:46) – informacja prasowa

Saxo Bank włącza się do walki o depozyty klientów

Saxo Bank włącza się do walki o depozyty klientów, oferując im konkurencyjne oprocentowanie dla wolnych środków …

PRNews.pl

Zobacz również

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO Bank Polski w czerwcu wprowadzi zmiany…

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

– Byliśmy zmuszeni do zrewidowania naszej działalności…

Twisto wypowiada umowy niektórym klientom. „Przez inflację”

Twisto wypowiada umowy niektórym klientom. „Przez inflację”

Niektórych użytkowników Twisto czeka niemiła niespodzianka. Fintech…

Mamy coraz więcej kart i chętnie nimi płacimy

Mamy coraz więcej kart i chętnie nimi płacimy

Polacy mają coraz więcej kart i coraz…

Oddziały banków niczym kafejki internetowe. Holandia już niemal się z nimi pożegnała

Oddziały banków niczym kafejki internetowe. Holandia już niemal się z nimi pożegnała

Coraz więcej holenderskich banków zamyka fizyczne oddziały…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

SPRANTKILL:

Dzisiaj miałem również to samo. Głupim błędem tracą klientów. Pozdrawiam! …

sob, 4 lut 2023 (09:01) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

Erycja:

Dokładnie potwierdzam! Super specjaliści są w tym biurze doradczym, uzyskanie kredytu było banalnie …

czw, 26 sty 2023 (23:00) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

Marek Jactrzyk:

Dokładnie i to jest ich najwiekszy atut poza oczywiscie jakością. …

wt, 24 sty 2023 (14:15) • Zaledwie 17 proc. Polaków twierdzi, że na pewno rozpozna oszusta wyłudzającego dane osobowe

Andrzej Alvare:

z jednej strony to świetny pomysł, bo przestaniemy magazynować stertę makulatury, gdzie na …

wt, 24 sty 2023 (08:19) • Krajowy System e-Faktur wkrótce obowiązkowy dla firm

qwertyabc:

Pewien "konkurencyjny serwis" do prnews napisał newsa że w marcu wpłatomaty Planet Cash …

pon, 23 sty 2023 (08:17) • Volkswagen Bank z bezpłatnymi bankomatami Planet Cash

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców