System Internetowy Sez@m BPH PBK to system nowej generacji, w którym można:
· otrzymać pełną informację finansową o wszystkich rachunkach posiadanych w Banku, Biurze Maklerskim, a wkrótce także w Grupie HVB – pod jednym identyfikatorem i hasłem
· samodzielnie dostosowywać wygląd strony, zakres i kolejność prezentowania informacji
· wykonywać transakcje bezpiecznie, wygodnie i w uproszczony sposób, oszczędzając czas i pieniądze – nie płacąc za przelewy,
· swobodnie zarządzać środkami dzięki dostępowi do rachunków również poprzez inne kanały elektroniczne: Telefon, WAP i SMS
· otrzymać bezpłatnie nowoczesną skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 40 MB, z możliwością jednorazowego przesyłania dużych plików – aż do 8 MB, w pełni chronioną przez zaawansowany system antywirusowy i antyspamowy.
Po uruchomieniu nowego systemu dla wszystkich Klientów Banku zaobserwowaliśmy, że niektórzy Klienci mieli kłopoty z logowaniem się i korzystaniem z systemu.
„Były to pojedyncze przypadki, a wszystkich Klientów, którzy spotkali się z tymi kłopotami, bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że zalety i możliwości nowego systemu zrekompensują im te przejściowe trudności.” – powiedział Jacek Balcer, rzecznik prasowy Banku – „Kłopoty wynikały przede wszystkim z olbrzymiej liczby użytkowników logujących się w poniedziałek do nowego systemu, jak również z ogromnego zainteresowania i rejestrowania się nowych klientów internetowych. Natychmiastowa reakcja ze strony Banku, polegająca na optymalizacji procesów, wyeliminowała te problemy.”
Aktualne komunikaty dotyczące Systemu Internetowego Sez@m podajemy na stronie internetowej Banku: www.bphpbk.pl