Firma iSource wprowadza do oferty nowoczesne samoobsługowe terminale internetowe – web kioski marki Bludot. Publiczne punkty dostępu do Internetu i Infokioski mają pomóc w obsłudze klientów w budynkach użyteczności publicznej, takich jak administracja, banki, centra handlowe, czy stacje benzynowe.
Publiczne punkty dostępu do Internetu i Infokioski powoli stają się naturalnym elementem przestrzeni miejskiej i nieodłącznym wyposażeniem miejsc, gdzie potrzebny jest szybki dostęp do informacji. To za ich sprawą już niedługo widok kolejek przed okienkami informacyjnymi może przejść do historii.
Infokioski świetnie sprawdzają się zarówno tam, gdzie potrzebne są szybkie, konkretne informacje oraz dostępu do Internetu, t.j. dworce kolejowe, lotniska, biurowce, czy urzędy, jak i w miejscach, gdzie w normalnych warunkach nie obejdziemy się bez pomocy przewodnika – punkty informacji na szlakach turystycznych, opisy ekspozycji w muzeach, a także punkty informacji miejskiej i transportu drogowego.
– Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnych miast, firma iSource poszerza ofertę dystrybucyjną o pełen asortyment urządzeń tego typu, zależnie od rodzaju i potrzeb instytucji – infokioski, infomaty, kioski internetowe oraz kioski multimedialne. Jest to udogodnienie nie tylko dla klientów i petentów instytucji, ale też ogromna oszczędność czasu i pieniędzy dla ich obsługi. Dodatkowo, urządzenia generują ogromne zyski, dzięki możliwości wyświetlania na ekranach reklam – mówi Rafał Marcinkowski, Product Manager firmy iSource S.A.
Ofertę reprezentują sprawdzone już infokioski Fenomen i Fenomen Plus, przeznaczone do pracy wewnątrz budynków. Metalowe urządzenia o wymiarach: 1700 x 600 x 600cm świetnie wpisują się w architekturę nowoczesnych biurowców i, co ważne, są solidne i trwałe. Wyposażone są w podświetlaną klawiaturę zintegrowaną z trackballem, a wbudowane głośniki i mikrofon pozwalają na obsługę komunikatów dźwiękowych, sprawiając że korzystanie z infokiosku jest proste i na tyle intuicyjne, że nie obawiają się go nawet starsi ludzie, przeciwni nowym technologiom. Z myślą o jak najlepszym wykorzystaniu urządzenia i szybkim zwrocie z inwestycji, oprócz głównego monitora LCD o przekątnej 19” zabezpieczonego hartowanym szkłem, oba kioski z serii Fenomen wyposażono w niezależny od głównego monitor, na którym można prezentować reklamy, dodatkowe informacje, czy materiały promocyjne. Dodatkowe miejsce na reklamę znajduje się na szybach – dolnej i górnej.
Źródło: iSource