W związku z tym, aby nie zostać wypartym z rynku, instytucje finansowe będą musiały skupić się na działaniach marketingowych promujących bankowość elektroniczną. Ankieta przeprowadzona na 21 z 50 czołowych bankach amerykańskich pokazała, że liczba rachunków otwieranych przez Internet będzie rosła w stabilnym tempie w ciągu najbliższych kilku lat, z 3% w 2006 roku do 4% w 2007 i z 6% do 9% między 2008 a 2009 rokiem aż do 13% przed 2010. Walka konkurencyjna o nowych klientów bankowości internetowej będzie więc powiązana z nowymi nakładami na reklamę wielokanałową. Stworzenia atrakcyjnej usługi i zapewnienie łatwego dostępu do niej nie wystarczy. Bank musi również przeprowadzić efektywną i skuteczną kampanię marketingową.
Sprawdź także:
25.04.2024 (12:01)
– informacja prasowa
E-rejestracja aut za 30 miesięcy
Rejestracja samochodów przez internet ma być łatwa i powszechnie dostępna, zarówno dla osób prywatnych, jak i dla …
25.04.2024 (12:00)
– informacja prasowa
75 proc. ubezpieczycieli skupia się dziś na rozwoju IT
Jak wynika z najnowszego raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) i Accenture, „Cyfryzacja sektora ubezpieczeń …
25.04.2024 (11:58)
– informacja prasowa
Bank Millennium z tytułem Największa Innowacja Finansowa 2024
Nowa aplikacja dla firm Banku Millennium otrzymała tytuł Największej Innowacji w Finansach – w kategorii bankowość …
25.04.2024 (11:23)
– informacja prasowa
VeloBank wdrożył nowy proces zakładania konta i kredytów z wykorzystaniem mObywatela i e-Dowodu
VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji …
25.04.2024 (11:22)
– informacja prasowa
Bank Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. oferuje pożyczkę konsolidacyjną dla osób, które w innych bankach lub instytucjach finansowych …
25.04.2024 (11:21)
– informacja prasowa
Bank Spółdzielczy w Działdowie z/s w Lidzbarku 50. bankiem spółdzielczym w SUS
Bank Spółdzielczy w Działdowie z/s w Lidzbarku jest 50. bankiem spółdzielczym, który przystąpił do Systemu Usług …