W związku z tym, aby nie zostać wypartym z rynku, instytucje finansowe będą musiały skupić się na działaniach marketingowych promujących bankowość elektroniczną. Ankieta przeprowadzona na 21 z 50 czołowych bankach amerykańskich pokazała, że liczba rachunków otwieranych przez Internet będzie rosła w stabilnym tempie w ciągu najbliższych kilku lat, z 3% w 2006 roku do 4% w 2007 i z 6% do 9% między 2008 a 2009 rokiem aż do 13% przed 2010. Walka konkurencyjna o nowych klientów bankowości internetowej będzie więc powiązana z nowymi nakładami na reklamę wielokanałową. Stworzenia atrakcyjnej usługi i zapewnienie łatwego dostępu do niej nie wystarczy. Bank musi również przeprowadzić efektywną i skuteczną kampanię marketingową.
Sprawdź także:
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
05.12.2025 (04:07)
– informacja prasowa
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
05.12.2025 (04:06)
– informacja prasowa
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
05.12.2025 (04:02)
– informacja prasowa
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
