Niecałe 10 tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014, organizacja Visa Europe, będąca oficjalnym partnerem FIFA i sponsorem imprezy, zaprezentowała swoją najnowszą kampanię reklamową. Jej bohaterem jest Usain Bolt – gwiazda kampanii Visa Londyn 2012, ambasador innowacyjności Visa Europe i do tego zagorzały kibic futbolu.
Kampania składa się z dwóch etapów. W pierwszym polscy konsumenci, płacąc kartami Visa, będą mogli wygrać sześć dwuosobowych wyjazdów do Brazylii wraz z biletami na mecze mistrzostw, zakwaterowaniem w 4-gwiazdkowym hotelu i kieszonkowym w wysokości 300 USD na karcie przedpłaconej Visa, a także – w cotygodniowych losowaniach – setki kart przedpłaconych Visa o łącznej wartości 350 000 zł oraz BP SuperCard o łącznej wartości 100 000 zł. Szczegóły promocji znajdują się na stroniewww.visa.pl. W drugim etapie przedstawione zostaną technologie płatnicze Visa, które pozwalają konsumentom żyć wygodniej dzięki szybkim płatnościom Visa, co było m.in. tematem poprzedniej kampanii z udziałem Usaina Bolta „Płać szybciej z Visa”.
„Wyrusz na Mistrzostwa Świata FIFA tak jak Bolt” – tak brzmi główne hasło kampanii, której bohaterem jest najszybszy na świecie kibic piłkarski. Przygotowana przez agencję Saatchi&Saatchi kampania jest prowadzona w 22 krajach. W Polsce rozpoczyna się 8 kwietnia i potrwa do samego turnieju, a spot telewizyjny z Usainem Boltem będzie emitowany od 1 czerwca.
Wielokanałowa kampania ma dotrzeć do ponad 300 mln konsumentów w całej Europie. Silna obecność w mediach cyfrowych współgrać będzie z charakterem tegorocznych mistrzostw świata, zapowiadanych jako „społecznościowe”.
Visa posiada bogate tradycje w sponsoringu, obejmujące partnerstwo z dwoma największymi imprezami sportowymi na świecie. Tegoroczny turniej to już drugie mistrzostwa świata w piłce nożnej sponsorowane przez Visa. Imprezy takie, cieszące się ogromną popularnością na całym świecie, stwarzają niepowtarzalną okazję do wzmocnienia relacji konsumenta z marką.
Colin Clarke, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, komunikacji i współpracy w Visa Europe powiedział: „Chcieliśmy stworzyć nowy sposób przedstawiania innowacyjnych produktów wykorzystując fakt sponsorowania piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA. Usain Bolt współpracował już wcześniej z Visa Europe i jest zagorzałym kibicem piłkarskim, wiec logiczną konsekwencją było uczynienie go twarzą naszej nowej kampanii promocyjnej, w której spotkają się futbol, najszybszy człowiek świata oraz nasze produkty, dzięki którym płaci się szybciej”.
Usain Bolt,ambasador innowacji Visa Europe, powiedział: „To wspaniałe uczucie móc raz jeszcze współpracować z Visa Europe – bardzo się cieszę z uczestnictwa w kampanii związanej z piłkarskimi Mistrzostwami Świata FIFA. Moi fani wiedzą, że kocham futbol a Visa przyśpiesza płatności; myślę więc, że moja własna szybkość predestynuje mnie do współpracy z tą właśnie organizacją”.
Visa Europe
