PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościVanquis Bank staruje z kampanią reklamową pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia”

Vanquis Bank staruje z kampanią reklamową pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia”

Wiadomości 16.06.2014 (19:23)

Vanquis Bank staruje z kampanią reklamową pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia”.

W roli głównej m.in. Agnieszka Radwańska.


16 czerwca rusza ogólnopolska kampania reklamowa, której celem jest budowa wizerunku banku oraz zwiększenie zainteresowania jego produktami finansowymi – pożyczkami odnawialnymi oraz kartami kredytowymi.

Kampania składa się z dwóch komplementarnych linii, wyrażonych hasłem przewodnim „Ile Ci brakuje do szczęścia?” i skupiających się odpowiednio wokół „konieczności” oraz „chęci” zaspokojenia potrzeb finansowych konsumentów.

Głównym bohaterem pierwszej linii kampanii jest Agnieszka Radwańska, która w spocie o centymetry mija się z piłką. Przekaz filmu pozwala zrozumieć, że choć każdemu może zabraknąć przysłowiowej złotówki, dzięki ofercie Vanquis Banku zawsze można wrócić do gry. – Vanquis Bank pozycjonuje się w roli udzielającego wsparcia, gdy pojawia się potrzeba– mówi Phil Pringle, Dyrektor Generalny Vanquis Bank w Polsce.

Siłę przekazu tej reklamy pogłębia fakt, że nagrano ją z punktu widzenia konsumenta. Co więcej, tę bardzo osobistą formę komunikacji dopełniają personalizowane wersje reklamy, w których Agnieszka Radwańska po imieniu zachęca widzów do gry ze sobą. Podczas sesji do spotu z Agnieszką Radwańską nagrano ponad 100 najpopularniejszych imion w kraju, co oznacza, ze ponad 73% populacji Polski może zostać osobiście powitanych przez Agnieszkę Radwańską. Aby zobaczyć taki „osobisty” spot, wystarczy wpisać swoje imię w jeden ze specjalnie przygotowanych w tym celu banerów lub formularza na stronie.

Wizerunek Agnieszki Radwańskiej, w ramach kampanii Vanquis Banku, jest wykorzystywany w telewizji, internecie oraz OOH.

Druga z linii komunikacyjnych koncentruje się na pragnieniach konsumentów. Tym razem „ile Ci brakuje do szczęścia” objawia się brakiem konkretnej rzeczy, którą konsument chciałby posiadać. Osią komunikacyjną tej linii są trzy piętnastosekundowe spoty: „Pralka”, „Wielbłąd” oraz „Rower”. Tym jednak razem w rolę bohaterów reklam wcielają się „zwykli konsumenci”, doświadczający perypetii, wynikających z braku obiektów ich marzeń.

Również i tym razem bank pozycjonuje się w roli pomocnika, pomagającego konsumentowi zdobyć pożądany obiekt, wspierając go kartą kredytową bądź pożyczką odnawialną. – Symboliczne przeniesienie produktu na kartę kredytową pozwala konsumentom dostrzec osobisty i wszechstronny potencjał oferowanych przez Vanquis Bank narzędzi finansowych– mówi Phil Pringle. Reklamy tej linii pojawią się w telewizji, internecie oraz OOH.

Kampania potrwa od 16 czerwca do 30 sierpnia 2014 r. Rozpoczynamy silną kampanią telewizyjną w dniach 16.06 – 13.07, obejmującą prawie wszystkie stacje telewizyjne w Polsce (TVP 1, TVP2, TVN, POLSAT oraz pakiety stacji tematycznych). Równocześnie startuje wielopoziomowa kampania internetowa obejmująca bardzo różnorodne formaty komunikacji z internautami, która potrwa do końca sierpnia. Od początku lipca uruchomiona zostanie miesięczna ogólnopolska kampania radiowa. Dodatkowo w okresie wakacji kampania będzie prowadzona lokalnie na pojazdach komunikacji miejskiej oraz na siatkach wielkoformatowych Trójmiasta i aglomeracji katowickiej.

– Kampania ma bardzo szeroki zasięg i jest imponująca pod względem różnorodności mediów, ilości i częstotliwości emitowanych reklam. Spodziewamy się wzrostu rozpoznawalności marki oraz wzmożonego zainteresowania ofertą Vanquis Bank – mówi Phil Pringle.

Vanquis Bank wysoko ocenił potencjał polskiego rynku i zdecydował się na wypromowanie swojej marki, ponieważ z dwuletniego doświadczenia na polskim rynku wie, że rosną potrzeby i aspiracje Polaków, którzy wg Banku są wiarygodnymi i rzetelnymi kredytobiorcami.

– Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą. Oferujemy dokładnie tyle pieniędzy na ile może sobie pozwolić nasz klient. Nasze rozwiązania finansowe są dla osób, którzy poszukują partnerskiej instytucji finansowej , służącej wsparciem w przypadku trudności finansowych lub gdy pojawia się potrzeba – mówi Phil Pringle.

Działania przygotowane zostały we współpracy z agencją Adwertajzing oraz domem mediowym Infinity Media Sp. z o.o.

2014-06-16
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców