Urszula Chincz – zajmuje stanowisko dyrektora departamentu marketingu w VECTRA SA. Posiada ośmioletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i promocji, zdobyte m.in. dzięki realizowaniu kampanii na rzecz firm z branży telekomunikacyjnej. Karierę rozpoczynała jako dziennikarka tygodnika Warsaw Voice. Następnie przez trzy lata była copywriterem w agencji reklamowej Leo Burnett, gdzie przygotowywała m.in. kampanie reklamowe dla Procter&Gamble, wyróżnione później nagrodą Effie i Srebrnym Lwem w Cannes. W latach 2001-2003 pracowała dla Freelance Polska, zajmując się koordynowaniem kampanii dla kluczowych klientów, m.in. UPC Polska i chello. W 2003 r. rozpoczęła pracę w UPC Polska, gdzie objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i promocji. Do jej zadań należało m.in. planowanie i realizacja kampanii reklamowych, opracowanie długofalowej strategii komunikacyjnej dla marek UPC i chello, oraz stała współpraca z działem sprzedaży w zakresie wdrażania kampanii promocyjnych. W 2005 r. rozpoczęła pracę dla Eden Springs Poland, gdzie powierzono jej stanowisko kierownika marketingu. W ramach prowadzenia departamentu, była odpowiedzialna przede wszystkim za planowanie i prowadzenie działań z zakresu komunikacji marketingowej, realizowanie kampanii ze szczególnym wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych, budowanie świadomości marki oraz bliską współpracę ze szwajcarską centralą firmy. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w public relations i marketingu medialnym. Wolny czas najchętniej spędza realizując pasję kulinarną. Jej hobby to także jazda konna i tenis.
Sprawdź także:
11.10.2024 (07:18)
– informacja prasowa
Kredyt hipoteczny zjada jedną trzecią dochodów. Najtrudniej jest młodym związkom
Kredyt hipoteczny stanowi istotną część wydatków w budżecie domowym wielu par. Najtrudniej jest związkom o krótkim …
11.10.2024 (07:16)
– informacja prasowa
Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego – wynika z badania …
11.10.2024 (07:12)
– informacja prasowa
Nie przewidzisz tego, co będzie – PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na …
11.10.2024 (07:10)
– informacja prasowa
„Bezpieczne dzieci w sieci” - ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym …
11.10.2024 (07:07)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie Pakiet Dom w aplikacji CA24 Mobile
Bank Credit Agricole udostępnił w aplikacji CA24 Mobile ubezpieczenie Pakiet Dom. Klienci mogą ubezpieczyć swój dom …
09.10.2024 (21:27)
– informacja prasowa
Nowy numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości
Nie samą technologią żyje człowiek. Poprzedni numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości poświęcono …