Połączenia w usłudze VECTRATEL odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu – terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników VECTRY. VECTRATEL nie wymaga posiadania komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych
„To trzecia lokalizacja, w której proponujemy usługę Tripple Play, czyli dostęp do telefonu, Internetu i telewizji kablowej poprzez jedno gniazdko. Mamy zamiar rozszerzać obszar świadczenia usługi VECTRATEL na kolejne miejscowości” – mówi Tomasz Żurański, prezes VECTRA SA.
Zaletą nowej oferty VECTRY obok konkurencyjnego planu taryfowego jest wysoka jakość połączeń – VECTRATEL gwarantuje doskonałą słyszalność głosu, uzyskaną dzięki przejściu z analogowego systemu na cyfrowy. Operator umożliwia również opcję natychmiastowego wybierania numeru rozmówcy, bez konieczności każdorazowego wprowadzania długiego numeru z prefiksem, a także skorzystanie z wielu bezpłatnych usług dodatkowych, m.in.: billingów przesyłanych drogą elektroniczną lub prezentacji numeru abonenta dzwoniącego.
Mieszkańcy Ostródy będą mieli możliwość testowania nowej usługi VECTRY przez 2 miesiące za 1,22 zł brutto. Cena za połączenia lokalne wynosi 1 grosz na minutę w sieci VECTRATEL i 11 groszy za minutę do sieci innych operatorów, połączenia międzymiastowe, jak i połączenia z większością krajów na świecie to 35 groszy za minutę brutto.
Cennik VECTRATEL, połączenia krajowe:
Połączenia |
Cena brutto za 1 minutę |
Lokalne w godz. 8.00 – 22.00 |
0,11 zł |
Lokalne w godz. 22.00 – 8.00 |
0,06 zł |
Międzymiastowe w godz. 8.00 – 22.00 |
0,35 zł |
Międzymiastowe w godz. 22.00 – 8.00 |
0,20 zł |
Pakiet darmowych minut przysługujący abonentom uwarunkowany jest wysokością abonamentu płaconego za wszystkie usługi VECTRY. Klienci, których rachunek za Internet, telewizję kablową oraz telefon wyniesie 180 zł, otrzymają w prezencie 180 darmowych minut. Klienci, którzy zdecydują się na abonament w wysokości 69 zł, będą mogli liczyć na ponad godzinę dodatkowych rozmów przez telefon. Dodatkowo, wszyscy abonenci będą mogli skorzystać z pakietów tanich minut na połączenia lokalne i międzynarodowe, dzięki czemu zaoszczędzą do 54% sumy przeznaczonej na rozmowy.
Pakiet dodatkowych minut VECTRATEL na rozmowy lokalne: |
|
100 min. |
8 zł brutto |
200 min. |
16 zł brutto |
500 min. |
40 zł brutto |
Pakiet dodatkowych minut VECTRATEL na rozmowy międzymiastowe: |
|
100 min. |
22 zł brutto |
200 min. |
40 zł brutto |
500 min. |
80 zł brutto |
Grupa VECTRA (www.vectra.pl) działa na rynku od 1991 roku. Od 2003 roku VECTRA jest drugim co do wielkości operatorem telewizji kablowej w Polsce. Obecnie (po transakcji przejęcia ŚTK) dostarcza pakiety programów telewizyjnych i radiowych do 620 tysięcy Klientów i obejmuje swoim zasięgiem 114 miast. Od 2001 roku w ofercie Grupy znajduje się także dostęp do szerokopasmowej sieci internetowej: usługa dociera do 51 miast, a korzysta z niej ponad 54 tysiące abonentów. Grupa VECTRA wprowadza w swoich sieciach kolejne nowoczesne rozwiązania technologiczne. W 2005 roku rozpoczęto świadczenie usług telefonii stacjonarnej opartej na technologii cyfrowej. Telefon w sieci VECTRA – VECTRATEL – dostępny jest obecnie w Olsztynie, Białymstoku i Ostródzie. Wkrótce usługa zostanie wdrożona w kolejnych miastach. Grupa VECTRA planuje także uruchomienie nowych usług multimedialnych, m.in. telewizji cyfrowej.