PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • UniCredit
    • VeloBank
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaVIG przedstawia docelowe logo dla łączonej spółki życiowej

VIG przedstawia docelowe logo dla łączonej spółki życiowej

Ubezpieczenia 26.08.2024 (14:51) informacja prasowa
Ubezpieczenia

Znamy logo spółki, która powstanie po połączeniu Aegon, Compensy Życie i Vienna Life. Nowy znak jest nowoczesny i odzwierciedla wartości budowanej marki, czyli energię, zaangażowanie i wyobraźnię. Ma być synonimem zaufania, niezawodności i dostępności.

Docelowa identyfikacja graficzna ma podkreślić pojawienie się nowej jakości na rynku ubezpieczeń życiowych i wyraźnie zaznaczyć obecność przyszłej Vienna Life jako czwartego największego gracza w segmencie.

– Logo połączonej Vienna Life to coś więcej niż tylko wizualizacja. To integralny element nowej strategii komunikacji i symbol wartości, które będą identyfikować nową firmę oraz jej podejście do rozwoju biznesu. Chcemy dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku i dostarczać proste rozwiązania ubezpieczeniowe. Pragniemy, aby każdy klient czuł się pewnie i bezpiecznie, korzystając z naszych produktów i usług. Budujemy nową, silną i dynamiczną spółkę, która zmieni układ sił na rynku ubezpieczeń na życie – mówi Tomasz Borowski, prezes Vienna Life.

Żywa kolorystyka docelowej identyfikacji graficznej wyróżnia przyszłą spółkę na tle firm finansowych. Podkreśla ambicje nowego gracza, który chce być liderem innowacyjności i prostoty. Połączona Vienna Life będzie stawiać na dostępność i czytelność oraz zapewniać klientom poczucie pewności.

– Nowa identyfikacja graficzna jest pierwszym krokiem do pozycjonowania przyszłej marki. Przejrzystość, prostota i energia to kluczowe atrybuty, które chcemy komunikować. Nasz ton komunikacji będzie przyjazny, serdeczny, ale również intensywny i budowany na emocjach, aby jeszcze lepiej rezonować z docelową grupą klientów – dodaje Karolina Tworzydło, obecnie dyrektor strategii marketingowej i komunikacji Compensa Życie oraz docelowa dyrektor marketingu i komunikacji w połączonej spółce.

Nowa identyfikacja wizualna jest jednym z elementów toczącego się procesu połączenia trzech spółek: Aegon, Compensy Życie i Vienna Life, które razem będą działać pod marką Vienna Life. W efekcie powstanie jeden z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług. Nadchodzące przekształcenie nie wpłynie na klientów, pośredników ani partnerów biznesowych trzech łączących się firm.

Formalne połącznie planowane jest na początek IV kwartału tego roku. Natomiast marketingowa kampania przyszłej Vienna Life zaplanowana jest na początek 2025 roku.

Źródło: Vienna Life

2024-08-26
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 „ING. W rytmie życia” nowa długoterminowa strategia banku
18.11.2025 (17:41) – informacja prasowa

„ING. W rytmie życia” nowa długoterminowa strategia banku

ING Bank Śląski ogłosił nową długoterminową strategię „ING. W rytmie życia”, której celem jest wzmocnienie pozycji …

a 0 Platforma eToro umożliwiła handel 24/5 wszystkimi akcjami S&P 500 i Nasdaq 100
18.11.2025 (17:37) – informacja prasowa

Platforma eToro umożliwiła handel 24/5 wszystkimi akcjami S&P 500 i Nasdaq 100

Platforma inwestycyjna i tradingowa eToro ogłosiła rozszerzenie oferty handlu 24/5 na wszystkie spółki wchodzące w …

a 0 Polski sektor bankowy jest zbyt mały, by obsłużyć wzrost PKB, a dla MŚP i firm bez stażu ma ograniczoną ofertę
18.11.2025 (17:35) – informacja prasowa

Polski sektor bankowy jest zbyt mały, by obsłużyć wzrost PKB, a dla MŚP i firm bez stażu ma ograniczoną ofertę

Polska rozwija się 3 razy szybciej niż średnia dla UE: prognoza na rok 2025 to 3,3%, a na 2026 r. około 3,0%. W …

a 0 ALDI wprowadza usługę cashback w całej Polsce
18.11.2025 (17:33) – informacja prasowa

ALDI wprowadza usługę cashback w całej Polsce

ALDI wprowadza usługę cashback. Od 14 listopada br. w blisko 400 sklepach sieci ALDI gotówkę można wypłacać …

a 0 Polskie banki w wyścigu z PayTechami: jak odzyskać zaufanie sprzedawców? Raport Capgemini
18.11.2025 (17:31) – informacja prasowa

Polskie banki w wyścigu z PayTechami: jak odzyskać zaufanie sprzedawców? Raport Capgemini

Rosnąca popularność PayTechów coraz mocniej podważa pozycję tradycyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jak …

a 0 ING Bank Śląski osiąga porozumienie w sprawie przejęcia pełnej kontroli nad Goldman Sachs TFI, kupując pozostałe 55% udziałów
18.11.2025 (09:43) – informacja prasowa

ING Bank Śląski osiąga porozumienie w sprawie przejęcia pełnej kontroli nad Goldman Sachs TFI, kupując pozostałe 55% udziałów

ING Bank Śląski osiąga porozumienie z Goldman Sachs w sprawie pełnego przejęcia polskiej spółki zarządzania …

PRNews.pl

Zobacz również

Booking wdraża Revolut Pay jako nową metodę płatności

Booking wdraża Revolut Pay jako nową metodę płatności

Platforma rezerwacji turystycznych Booking.com i Revolut ogłosiły…

Unicredit robi porządki po Aionie. „Wypowiedzieli mi umowę!”

Unicredit robi porządki po Aionie. „Wypowiedzieli mi umowę!”

Czytelnik skarży się na wypowiedzenie umowy przez…

Alior przekonuje, że należy wam się 1000 zł. Rusza nowa promocja

Alior przekonuje, że należy wam się 1000 zł. Rusza nowa promocja

Alior Bank rozpoczął nową promocję kont osobistych…

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Doszło do wycieku danych z platformy sky-shop.pl,…

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

InPost rozpoczyna instalację paczkomatów w placówkach Banku…

Who is who

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak – Marketing & Relationship Manager…

Ewa Szerszeń

Ewa Szerszeń

Zastępca rzecznika prasowego, ING Bank Śląski Ewa…

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców