PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościVisa Europe wdraża kontekstowe oferty powiązane z kartami

Visa Europe wdraża kontekstowe oferty powiązane z kartami

Wiadomości 12.11.2014 (13:04)

Organizacja Visa zawarła sojusz z firmą edo interactive, służący wykorzystaniu potencjału młodego, innowacyjnego rynku ofert kontekstowych powiązanych z kartami płatniczymi. W tym roku rozpocznie się wdrażanie wspólnej usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie zostanie ona zaoferowana na szeroką skalę na początku 2015 r. Polska będzie drugim krajem w Europie, który wdroży tę usługę już w przyszłym roku.

Nowe rozwiązanie pozwala detalistom kierować do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowane oferty dopasowane do ich preferencji zakupowych. Z perspektywy użytkownika karty Visa wystarczy, że przystąpi on do programu i dokona płatności kartą Visa. Będzie mógł wtedy korzystać z atrakcyjnych ofert dopasowanych do jego zainteresowań, dostępnych w każdym miejscu, przy użyciu dowolnego urządzenia. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi zaraz po rozliczeniu transakcji. Natomiast dla firm handlowo-usługowych korzyści dostępne dzięki nowej platformie to możliwość dotarcia do bardzo precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w innowacyjny sposób w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.

Firma edo interactive, jeden z liderów tego rynku, współpracuje już przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w Stanach Zjednoczonych.

„To rozwiązanie da konsumentom dodatkową wartość w postaci ofert lepiej spełniających ich oczekiwania i dających wymierne oszczędności przy zakupach, dzięki czemu chętniej będą korzystali z kart Visa jako podstawowego środka płatniczego – co przyczyni się do zastępowania nieefektywnej gotówki. Z kolei detaliści zyskają możliwość przedstawiania klientom, którzy są użytkownikami kart Visa wydawanych przez polskie banki, ofert lepiej dopasowanych do ich potrzeb i preferencji” – stwierdziła Małgorzata OShaughnessy, dyrektor zarządzająca regionem Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Wyjątkowy charakter tego wspólnego programu z dziedziny marketingu elektronicznego, prowadzonego przez Visa i edo interactive, wynika z połączenia atutów obu firm. Visa Europe wnosi do tego sojuszu skalę i zasięg działalności oraz jakość zbieranych danych, natomiast edo interactive zapewnia innowacyjne technologie, umożliwiające firmom dotarcie do klientów w oparciu o dane odzwierciedlające ich zachowania zakupowe.

Crispin Rogers, dyrektor ds. spersonalizowanych ofert marketingowych w Visa Europe, powiedział: „Skończyły się już czasy uniwersalnych metod reklamy i marketingu. Konsumenci oczekują ofert spersonalizowanych – chcą być nagradzani w sposób zindywidualizowany, zgodnie z własnymi preferencjami dotyczącymi konkretnych marek czy produktów, a my mamy wiedzę bardzo przydatną dla detalistów chcących nagradzać te preferencje. Usługa ofert powiązanych z kartami płatniczymi może potencjalnie nie tylko zwiększyć zadowolenie konsumentów, lecz również zaowocować – po stronie naszych partnerów – zwiększeniem zasięgu, przychodów i lojalności wobec marki”.

Ed Braswell, założyciel i prezes firmy edo, powiedział: „Cieszymy się, że po zbudowaniu wiodącej platformy marketingowej w zakresie ofert powiązanych z kartami w Stanach Zjednoczonych, możemy teraz przyczynić się do tego, by oszczędzanie na zakupach stało się prostsze dla milionów konsumentów na obszarze działania Visa Europe”.

Dotychczasowe inicjatywy Visa Europe promujące płatności kartami w Polsce pokazują, że konsumenci doceniają oferty w postaci rabatu lub dodatkowego, darmowego świadczenia. Organizacja Visa Europe współpracuje przy tego typu działaniach, których celem jest propagowanie obrotu bezgotówkowego, z czołowymi polskimi sieciami handlowymi oraz wiodącymi sklepami internetowymi.

Przykładem takich działań w tradycyjnych sklepach, które będą kontynuowane, są Promocje upominkowe,przeprowadzone do tej pory na ogromną skalę wspólnie z siecią Carrefour (w ubiegłym roku) czy siecią stacji BP (w tym roku), gdzie każdy zakup opłacony kartą Visa był premiowany specjalnymi ofertami wielu renomowanych partnerów. W internecie odbyły się w tym roku dwie wspólne promocje z Allegro oraz kampania popularyzująca płatności przy pomocy portfela elektronicznego V.me by Visa u znanych e-detalistów. Użytkownicy kart Visa – zarówno indywidualnych, jak i firmowych – mają również stały dostęp do specjalnych ofert dzięki serwisowi internetowemu Oferty Visa.

„Planowane na połowę przyszłego roku wdrożenie platformy ofert kontekstowych powiązanych z kartami jest kolejnym krokiem milowym w realizacji zintegrowanej strategii Visa Europe w Polsce, obejmującej obok wdrażania nowych usług płatniczych także promowanie płacenia za zakupy kartami Visa z korzyścią dla banków i ich klientów. Inicjatywy realizowane w ramach tej strategii łączy współpraca z detalistami oraz wykorzystywanie coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, takich jak oferty rabatowe powiązane z kartami” – dodała Małgorzata OShaughnessy.

Wdrożenie w Polsce nowej usługi jest możliwe dzięki sukcesywnie rozbudowywanej w ostatnich latach przez Visa bezpiecznej europejskiej platformie do przetwarzania danych transakcji dokonywanych kartami Visa zarówno w środowisku „fizycznym”, jak i w internecie. Ta platforma processingowa już jest efektywnie wykorzystywana przez polskie banki, m.in. do rozliczeń transakcji krajowych dokonywanych kartami Visa.

Visa Europe

2014-11-12
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Damian Ziąber

Damian Ziąber

Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją…

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców