Vivus.pl wystartował z pilotażową kampanią, łączącą szybkie pożyczki oraz ubezpieczenia od ryzyk internetowych. Projekt realizowany wraz z AXA Assistance początkowo obejmie 65 tysięcy klientów, którym do pożyczek zostanie zaproponowane darmowe ubezpieczenie. To pierwsza taka inicjatywa pośród firm pożyczkowych.
W sierpniu Vivus Finance po raz pierwszy zaproponuje wyselekcjonowanej grupie swoich klientów 35-dniowe ubezpieczenia. Ich zakres obejmuje między innymi brak lub niekompletną dostawę towaru zakupionego w sklepie internetowym, kradzież i bezprawne użycie danych osobowych lub kart płatniczych oraz naruszenie dobrego imienia w internecie. Ubezpieczenie jest całkowicie darmowe, a obsługuje je Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce, występujący pod marką AXA Assistance należący do międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej AXA.
Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej, Członek Zarządu AXA Assistance, zwraca uwagę na kierunek, w którym będzie się rozwijała oferta ubezpieczeniowa. – Rynek sprzedaży ubezpieczeń tradycyjnych ustabilizował się, pora na innowacyjne podejście i opracowanie produktów, podążających za bardzo dynamicznym postępem technologicznym. Ponadto musimy wziąć pod uwagę zmieniające się potrzeby klientów, których świadomość stale wzrasta i coraz większe znaczenie ma dla nich poczucie bezpieczeństwa. Tym bardziej, że coraz częściej pojawiają się oni na celowniku cyberprzestępców. Ubezpieczenie które oferujemy za pośrednictwem Vivusa to produkt adresowany do klientów żyjących aktywnie i korzystających z e-commerce. AXA zaproponowała takie rozwiązanie jako pierwsza w Polsce.
Vivus Finance jest liderem rynku pożyczek online. Użytkownicy sektora finansowego, nie tylko ci pożyczający online, narażeni są na wiele ryzyk. Nie wszystkie da się wyeliminować. Przygotowana wraz z AXA Assistance propozycja jest odpowiedzią na wiele z nich.
Tomasz Lipert, Manager ds. Produktu w Vivusie uważa, że cyberbezpieczeństwo to kierunek, w którym będą się rozwijały usługi finansowe. – Polska jest jednym z najnowocześniejszych rynków finansowych w Europie. Polscy klienci przyzwyczajeni są do rozwiązań, które na zachodzie często wydają się niemożliwe do zaimplementowania. Wiele zrobiliśmy dla zwiększenia wygody klientów – pora na zadbanie o ich bezpieczeństwo.
Jesteśmy pierwszym fintechem w Polsce, który zdecydował się połączyć nowoczesne usługi finansowe z produktem ubezpieczeniowym przygotowanym specjalnie dla klientów aktywnych w internecie. Chcemy, by nie tylko korzystanie z naszego serwisu było dla klientów bezpieczne, ale by korzystanie z Vivusa zapewniało bezpieczeństwo również w innych obszarach ich aktywności.
Ubezpieczenie proponowane przez AXA Assistance obejmuje pomoc prawną i ewentualne odszkodowanie, między innymi w przypadku kradzieży gotówki wypłaconej z bankomatu, lub gdy towar zamówiony w sklepie internetowym nie dotrze, a dostawca odmówi rozpatrzenia reklamacji. Podobna pomoc oferowana jest w przypadku znieważenia lub naruszenia dobrego imienia w internecie – na przykład poprzez rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat ubezpieczonego.
Pierwszy etap pilotażu został zaplanowany na sierpień.
Źródło: Vivus