Wódka Luksusowa, dotychczas znana ze swej łagodności teraz została jeszcze bardziej dopasowana do gustów i preferencji konsumentów, którzy zadeklarowali, że łagodność smaku wódki jest dla nich niezaprzeczalnie ważna , dlatego smak Luksusowej w nowym obliczu jest jeszcze bardziej łagodny. Luksusowa zawdzięcza ją dzięki wykorzystaniu w produkcji idealnie czystego spirytusu ziemniaczanego oraz źródlanej wody z terenów Zielonej Góry.
Zmiany, oprócz smaku dotyczą również szaty graficznej, w której zastosowano bardziej eleganckie opakowanie oraz dodatkowe zabezpieczenie – specjalnie zaprojektowany hologram, gwarantującego oryginalność produktu.
Zastosowanie na etykiecie dość odważnej, czerwonej kolorystyki, z jednej strony umożliwia lepsze wyróżnienie marki na półce, z drugiej zastosowany strzelisty, bardziej smukły kształt etykiety zgodny ze charakterem butelki, podkreśla cenioną przez konsumenta klarowność wódki.
Najwyższą jakość wódki pieczętują dynamiczniej zaprezentowane złote medale, którymi Luksusowa była wielokrotnie nagradzana na prestiżowym, międzynarodowym konkursie Monde Selection w Brukseli. Uszlachetnione zostało również logo marki, które podkreśla polskie pochodzenie oraz miejsce produkcji – Zieloną Górę.
„Staramy się śledzić gusta konsumenta i uważnie słuchać, co ceni w wódce i czego oczekuje od tzw. „wódki idealnej”. Bezsprzecznie dla konsumenta wódka idealna to wódka łagodna w smaku, jak sam określa „nie ostra”. Bardzo ważne przy jej wyborze jest tzw. „zaufanie do marki”, którego składową są elementy zabezpieczające produkt przed podróbkami. Opakowanie ze względu na społeczny charakter konsumpcji wódki w Polsce, jest również szalenie istotne. Naszą intencją przy tworzeniu nowej Luksusowej było stworzenie idealnie łagodnej wódki, po prostu luksusowo łagodnej, lepiej zabezpieczonej oraz atrakcyjniej prezentującej się na półce i na domowym stole – jednym słowem dostarczenie tego, czego konsument oczekiwał od… wódki idealnej” – mówi Krzysztof Grudziński – dyrektor ds. rynku V&S Luksusowa Zielona Góra S.A.
Dodatkowym walorem cienkościennej butelki Luksusowej o podstawie kwadratu jest krótszy czas chłodzenia trunku.
Nowa Luksusowa będzie w sposób ciągły wspierana działaniami komunikacyjnymi
i promocyjnymi, skierowanymi bezpośrednio do konsumentów jak również do pośredników handlowych.
Luksusowa obecnie posiada ok. 4,2% udziału w rynku wódek w Polsce i spodziewany jest jej dalszy wzrost. Jej nazwa wywodzi się do rodzaju spirytusu, który charakteryzuje się najwyższym stopniem czystości.