Od lipca właściciele placówek licencyjnych BZ WBK Partner na prowizjach ze sprzedaży niektórych produktów mogą zarobić nawet o 100 proc. więcej
BZ WBK podniósł stawki prowizji od sprzedaży usług i produktów bankowych w placówkach licencyjnych. Nowe zasady wynagradzania partnerów sieci BZ WBK Partner zostały wprowadzone na okres letni i obowiązują od 1 lipca do 30 września. Zmiana polityki płacowej w okresie urlopowym wynika z sytuacji na rynku finansowym, który w wakacje znacznie zwalnia, co ma bezpośrednie przełożenie na obrót franczyzobiorców. – Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudniejszym okresie roku, dlatego postanowiliśmy zwiększyć stawki wynagrodzenia za sprzedaż strategicznych produktów BZ WBK. Podnieśliśmy prowizje od sprzedaży kont, ich limitów kredytowych oraz produktów ubezpieczeniowych. Są to produkty, od których zakupu większość klientów zaczyna współpracę z bankiem i które zachęcają do skorzystania z bardziej zaawansowanych usług – mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich.
Nowa polityka wynagradzania partnerów BZ WBK wiąże się również ze strategią budowania przez nich własnych baz klientów. Jak twierdzi Kamil Polikowski, wyższe prowizje mają zmotywować do większej aktywności partnerów na rynku i pozyskiwania nowych klientów.
Według informacji BZ WBK, wynagrodzenie za sprzedaż kont i produktów ubezpieczeniowych wzrośnie o 50 – 100 proc. Natomiast dziesięciokrotny wzrost prowizji przewidziany jest w przypadku sprzedaży limitu kredytowego.
Źródło: BZWBK